vært på ul ..

*JanuarSpire2013*

Gift med forumet
og nå gleder je meg bare enda mer til han kommer.. blir like forelsket vær gang.. 

var sånn vekst kontroll vi var på og de fant ut at han lå 12% - og veide nå ca 2900g (skulle visst egentlig ligge på 3200g ca nå) og om je gikk til termin kom han til å veie ca 3200g.. ikke ille det hel.. legen mente å at det var nok noe med meg også, er lita (det er de fleste damene i familien) og først mann veide 3055g, 4 dager over termin.. så er nok meg som ikke produserer store barn[:D] er jo i grunn førnøyd med det[:D]

på mandag igjen skal je ha første modnings akupunktur.. spennende[:)]

ORIGINAL: Novembergutt

Så deilig å vite at babyen ikke er diger. Håper ikke min er det heller...[:D]

Det var godt å høre [:D]

så bra da[:D]

ja, man er jo litt engstlig om det kommer en mega baby.. men har nå fått avkrefta det [:D]

ORIGINAL: MammaMJ

Det var godt å høre [:D]

signerer [;)][;)]

ORIGINAL: Gina84

Gjør jo ikke noe om de ikke er så store da,de er jo søte og nydelige for det[:D]3200 er jo en fin størelse det..[:)]

Selv  er jeg litt skeptisk til vekta på gutten min siden snuppa var litt stor.[8D].

satse på at det er en liten og sterk gutt som kommer da [:)]

Så bra da [:D] 

Men lurte på en ting.. du fikk vekstkontroll fordi han lå 12% under.. er det noe legene ville sjekke?
For når jeg var på ultralyd sist så sa legen at jentungen lå på 15% under og han sa at det var ikke unormalt og de bekymret seg ikke før de lå 30% under..

Hva sa legene hos dere da? Hmmm.. rart det skal være så forskjellig fra sted til sted altså..

ORIGINAL: **tvilling85**

Så bra da [:D] 

Men lurte på en ting.. du fikk vekstkontroll fordi han lå 12% under.. er det noe legene ville sjekke?
For når jeg var på ultralyd sist så sa legen at jentungen lå på 15% under og han sa at det var ikke unormalt og de bekymret seg ikke før de lå 30% under..

Hva sa legene hos dere da? Hmmm.. rart det skal være så forskjellig fra sted til sted altså..

nei, je har gått jevnt til kontroll pga en opr. je hadde for noen år siden.. fant ut i dag at han lå 12% -.
men det hadde ikke mye å si[:D] skal ikke på flere kontroller nå [:)]

Back
Topp