Vært på UL :)

sgm

Betatt av forumet
Onsdag var jeg på UL, og fikk se en aktiv liten krabat. så ufattelig deilig å se at alt var i skjønneste orden. Vi hadde håpet på to inni der, men er strålende fornøyd nå oxo. Det viktigste er tross alt at barnet er friskt, så tar man imot det man får!
i følge legen så stemmer terminen min ganske bra forløpig, får se hva de sier på den ordinære UL.

Er så ufattelig glad om dagen.

Koselig.

Noen grunn til at dere ønsket dere to på en gang?
(det er ganske slitsomt......)

Så fint at alt var bra:-) Lykke til videre[:)]

ORIGINAL: upps

Koselig.

Noen grunn til at dere ønsket dere to på en gang?
(det er ganske slitsomt......)

Jeg tenker som så at slitsomt blir det uansett, og vi vet jo ikke hva vi går til nå uansett. Så om det hadde vært to ville det nok vært litt mer slitsomt ja, men dobbel glede :) Jeg har alltid ønsket meg tvillinger, og min mann ville ha det han oxo, så vi krysset fingrene for to. Men er selvfølgelig glad for i det hele tatt å få en så klager ikke ;) hehe... jeg tenker oxo på gleden ungene har av hverandre osv. Men det får bli to tette i stedenfor nå da [;)]

koselig med UL der man får se at ungen spreller og hjertet dunker. Her fikk jeg sett en arm som viftet. Fingre som rørte på seg tilogmed! [:D] Var såpass at legen som var der kommenterte at fingrene rørte på seg. [8D] Var en aktiv liten luring i magen.
Forstår godt hvordan den følelsen er å ha sett det ja. [:D] Vanskelig å beskrive... men når man har opplevd det så vet man at man er dønn forelska i den lille i magen. [:D]

Back
Topp