Vært på UL!

SiljeC

Glad i forumet
Da er vi hjemme fra UL:D Er sååå glad, endelig ser dette ut til å gå  bra!
Så en sprell levende spire på 5 cm, som sparket å slo på magen til mamma:P
Bilde av vår nydelige spire ligger på bilde-tråden min!
Herreguuud jeg er lettet!!!!

åååååå var det i dag?? men skulle ikke du på mandag??
åå nå ble jeg så glad på dine vegne!!!!!!!!!!!!!!!

åååh, gratulerer så masse =) det er så herlig å se den lille spira [:D]

Skulle på sykehuset i dag, og Volvat på mandag:P Men tror vi utsetter den på Volvat nå. Får ikke noe ny UL på sykehuset før den ordinære, om 8 uker, og det er leeeenge å vente! Så tar nok heller den på Volvat litt senere:)

ORIGINAL: Linda og Peanut

Takk:D Ja, det er jo 6.gang vi ser h*n, men like fantastisk denne gangen! Og nå ser man jo skikkelig tydelig også!

ja det skjønner jeg godt :) hvis jeg ikke får flere ultralyder før den ordinære så tror jeg at jeg også må bestille ul ett sted.

ORIGINAL: Swinx

Gratulerer så masse! Så nydelig liten bebis! [:)] Tenk så mye som skjer på så kort tid med spirene våres [:D]

Takk:D Ja, det er helt utrolig! Sist UL (8+2) var jo lillegull kun 1,89 cm, og nå er h*n 5 cm allerede!

Ja, det blir litt for lenge å vente. Kunne sikkert fått om jeg maste, men hun legen virket ikke så veldig villig til å gi meg ny UL før den tid. Gleder meg til du har vært på UL på mandag, jeg!!

var du hos Anne eller? hørtes veldig ut som henne!!!
huff jeg gruer meg!!!

ORIGINAL: Linda og Peanut

Tusen takk sprudlepop:)

Husker ikke hva hun het:/ men hun var ganske ung, lyst blondt hår, og ikke norsk. Hun virket hvertfall bra stressa, selv om hun heldigvis tok seg god tid til å se skikkelig på den lille.

Back
Topp