Vært på UL

MsRose

Forelsket i forumet
Da har jeg vært på ultralyd.. [:)]
Og alt så fint ut, så i morgen begynner jeg med Progestan kapslene og mandag er det innsetting 
Håper jeg får oppleve å bli ruger denne gang... Er såååå spent nå.... [8|]
Men glemte jo helt å spørre om jeg skulle ta de kapslene på mandag morgen også?? Noen som vet???

[:D]hei[:D]så spennede[;)]jeg fikk beskjed om om og ta med morgendosen på klinikken så satte de den inn etter innsett, men jeg brukte cyclogest. hadde ring og hørt med klinikken[;)]kjempe masse lykke til[;)]

Ja denne gangen må du bli ruger[:)][:)][:)] Masse lykke til. Kan ikke hjelpe deg med det du lurer på dessverre, men ring å hør du, så er du sikker[:)]

Når eg hadde mitt forsøk å skulle sette inn eg så fekk eg beskjed om å ta progestankapslene etter at egget var satt inn[:)] Men ta en tlf og hør med sjukehuset, de som vet best[:)]

Masse lykke til [;)]!
Jeg brukte Crinone, og satt første rett etter innsetting av eggene. Fikk Progestan-støtte gjennom sprøyter på klinikken de to dagene mellom uttak og innsetting...

ORIGINAL: RANDÅLF

Ja denne gangen må du bli ruger[:)][:)][:)] Masse lykke til. Kan ikke hjelpe deg med det du lurer på dessverre, men ring å hør du, så er du sikker[:)]

Må si meg enig i det Randålf sier her [:)] Også ønsker jeg deg masse lykke til! Du SKAL bli ruger, bare vent å se [;)] Hihi..

ORIGINAL: Lisa..

Vet ikke angående kapslene, men vil ønske deg lykke til på mandag![:D]

signerer[:D]

Takk jenter for alle lykkeønskningene [:)]
Gleder meg til mandag... satser på at dette går som planlagt jeg [:-] Kan jo ikke være såå uheldig to ganger på rad at d blir avbrutt [:D]
Skal ringe klinikken i morgen og høre m dem, slik at man ikke gjør noe feil..
Føste dosene med progestan er nå tatt, er jo mye mindre kliss med kapslene enn med crinonen. Den va jo virkelig noe herk...[:'(] Eneste er at d skulle ha vært noen slags innføringshylse eller noe, men men... i will survive [8D]
Vi blir litt av en gjeng her i mai som skal ruge i lag... rene hønsegården jo hehe..
Satser på at nå må d vel komme en positiv bølge her snart, eller hva?

Kan ikke ha uflaks 2 ganger på rad, denne gangen blir du ruger vettu vennen. [;)]
Gleder meg til å følge deg.

Takk jenter! Dere er så koselige, så synd at dere alle bor så langt unna, hadde virkelig lyst til å være med på treffet deres. Hadde vært skøy å sett dere i virkelig live [;)]
Kjenner jeg begynner å få litt nerver her nå, har leste en plass at bare 50 % av nedfroste egg overlever...
Og jeg har jo bare 3...
Huff.. at d ska være så mange "etapper" i d her som skal være så nervepirrende...[:'(] Men prøver å tenke positive tanker..

Back
Topp