Vært på UL!

Jane2

Elsker forumet
Var på ultralyd i forrige uke[:D] Fikk se den lille bevege seg og at hjertet slo fint[:D][:D] Fantastisk og betryggende å se at det faktisk var liv inni der. Var nesten begynt å tvile på det..[:)]

Har hatt et forholdsvis greit svangerskap til nå. Går på progynova og crinone etter fryseforsøket ennå, de skal jeg ta tom uke 12. Klør endel av crinonen, det er ganske irriterende[:@] Tar også sprøyter med blodfortynnende (pga blodpropp forrige gang) Jeg har vært litt kvalm, trøtt og har såre pupper. Humøret svinger nok også mer enn vanlig, men ikke helt uutholdelig for resten av familien (håper jeg[:)]) Kvalmen begynner å bli bedre nå kjenner jeg. Er ca 10 uker på vei nå.

Så nå krysser jeg fingrene for alle dere som er igang eller skal til på forsøk snart[:D] Det er håp!![;)] Lykke til alle sammen[:D]

Så flott å høre! Og gøy å få litt oppdateringer fra deg[:)]

Masse lykke til videre!

ORIGINAL: kate

Så flott å høre! Og gøy å få litt oppdateringer fra deg[:)]

Masse lykke til videre!

Signere Kate her[:)] Snart 12 uker, fantastisk[:)] Er nok en draum å sjå klompen på skjerm[:D]

Det var flott med en oppdatering fra deg, kjenner til det med Crinoene, blir ubehageligi lengden, jeg holdt på til jeg var 9 uker på veg og hadde min UL på fertilitetsklinikken. Da fikk jeg beskjed å slutte ettersom jeg ikke trengte den, men jeg ba om en respet til da jeg ble gravid og brukte halv dose, bare slik for sikkerhetsskyld ettersom jeg hadde mistet en gang tidligere, og det fikk jeg lov til[:)]

Ellers er det fint å høre at det står bra til, 10 uker allerede tiden går. Bra at du ikke har alt for mye graviditetsplager i svangerskapet og at du kan nyte at du er gravid, både med og uten hormosvingniner[;)]

Å få se den lille på UL er helt fantastisk! Godt å høre at nurket har det bra og at kvalmen til mor er på retur. Ikke lenge igjen til 12 uker nå [:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Så koselig å lese at alt står bra til med deg og nurket i magen.  [:)]

sign denne[:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Så koselig å lese at alt står bra til med deg og nurket i magen.  [:)]

sign[:)]

Back
Topp