Vært på ul

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
I dag. Tok privat på Majorstua. Han mente d skulle gå bra med utvendig, men fant.ingenting. Så uten å ta innvendig konkluderte han ned at d ikke er NOE der. Da må d eventuelt være utenfor livmor. For gravid d er jeg! Så reiste på tok hcg prøve, og skal ta ny på mandag. Håper på normal stigning! Herregud så skuffa jeg ble etter ultralyden. Sku tilbake om 1 uke hvis blodprøvene er positive.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Så rart han tok berre utvendig! Håpa da e årsaken til at han ikkje såg nåke! Krysse fingrane for hcg stigning!
 
Så merkelig. . Aldri hørt om noen som tar utvendig så tidlig ? Får håpe hcg stiger som normalt da :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Phu. Masse "positive" svar på generelt. Så prøver å ikke tro d er noe galt før d faktisk er bevist! Skal til jordmor på tirsdag, så hun henviser meg forhåpentligvis videre til en annen.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Kan ikke forstå hvorfor de ikke tok innvendig på deg.

Skal vel nesten være umulig å se noe utvendig så tidlig
 
Kan ikke forstå hvorfor de ikke tok innvendig på deg.

Skal vel nesten være umulig å se noe utvendig så tidlig
Ja, har skjønt at d er noen som har sett d utvendig så tidlig. Men heldigvis ikke flertallet, så kjenner skuldrene senker seg litt. Han sa jo at d kunne hende han måtte ta innvendig, men han konkluderte med at d ikke var noen graviditet. Klarte jo ikke si noe eg da.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Hvis det er snakk om graviditet utenfor livmor burde han vel ha sendt deg til sykehuset med en gang? Er ikke det temmelig risikofylt?

Jaja, får håpe han bare var en gjøk..
 
Hvis det er snakk om graviditet utenfor livmor burde han vel ha sendt deg til sykehuset med en gang? Er ikke det temmelig risikofylt?

Jaja, får håpe han bare var en gjøk..
Sa ikke noe om d han! Han trodde jo at Eg ikke hadde fått positiv test engang :-P akkurat som Eg gidder bestille ul uten bevis for grviditet. Men skal til jordmor tirsdag. Da har Eg nok fått svar på begge blodprøvene, så da sender hun meg videre hvis d trengs, men satser på d ikke trengs.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Tok du privat ul? Hvis du gjorde det ville jeg klagd, jeg har aldri blitt tatt utvendig ul på så tidlig og jeg har vært på mange!
 
Tok du privat ul? Hvis du gjorde det ville jeg klagd, jeg har aldri blitt tatt utvendig ul på så tidlig og jeg har vært på mange!
Ja, var på privat. Skal høre hva jordmor sier på tirsdag etter prøvesvarene.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Ja, var på privat. Skal høre hva jordmor sier på tirsdag etter prøvesvarene.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Gjør det, jeg ville nok tatt det med ro, selv om det er vanskelig. Uansett så betaler du jo en del for å ta privat ul og man skal virkelig få goder av det man betaler..
 
sorry meg men så tidlig i svangerskapet skal det tas invendig ul pga livmora ligger så godt nede att det kan være problemer med og se utvending.. vis du ser den legen igjen gi han ett balle spark så inni hampen gærlig og be han finne seg ny jobb. hilsen hu som har vært borti innvendig ul i tre andre svangerskap
 
Har ikke fått sove i natt. Bare ligget tenkt. Skal ta en digital test nå. Kvir meg så sykt. Skal på julebord i dag. Dårlig timing!!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Prøv og slapp av.. mange klemmer sendes til deg.. (veit det ikke e enkelt og slappe av altså hehe)
 
Jeg tok nemlig innvendig med samme resultat etter positiv test hos legen dagen før. Forvirra!!! Har du mye murringer?
 
Jeg tok nemlig innvendig med samme resultat etter positiv test hos legen dagen før. Forvirra!!! Har du mye murringer?
Har ikke mye murring nå nei. Hadde m en gang Eg ble gravid. Er 5-6 uker.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Krysser fingrene for deg!
 
Unskyld men må nesten le. (Selfølgelig ikke av deg men av den legen) jeg er nå gravid for femte gang og etter 4 graviditerter med utallige ultralyder (en av dem hele 5ganger før uke 10) har jeg aldri vært borti utvendig ul så tidlig. Nettopp fordi de som noen andre nevne ikke kan se noe så tidlig. (Beskjed fra sykehusets gynekologer) Hva betalte du for at han ikke gjorde jobben sin?
Ikke tenk mer på dette å kos deg på julebord:-) (vet det ikke er lett) han skulle hatt et ballespark for å ha ødelagt helgen din!
Lykke til på orntlig ul:-)
 
Back
Topp