Vært på ul...

Tosola

Forelsket i forumet
Jeg hadde ingen pågående blødning og utfloden er borte. Han så et fosteranlegg(eggeplomme), og sa det var for tidlig å se noe mer. Jeg skal måle hcg og hvis den stiger normalt blir det ny ul om et par uker. Noen som vet når man kan se noe på ul? Jeg vet forsåvidt ikke hvor langt jeg er på vei, men tror det er mellom 5-6 uker. Det står forsåvidt på babyverden at embryoet er 1-3mm langt :P

I uke 10 så vi fint babyen med små armer og ben, så du bør fint kunne se noe før det også:)

Gynekologen ville ikke si noen ting om hvor langt jeg var på vei. Får leve i spenning... Er enn så lenge glad for at jeg forsatt er gravid ;)

Jeg var på UL sist uke, og da så de bare plommesekken, og legen antok da at jeg var ca 5 uker på vei. En uke senere, var det både fosteranlegg og et lite hjerte som banket :) Så det er ikke sikkert det er så fryktelig lenge til man kan se noe hos deg!

Så bra! Håper at det er et bankende hjerte der neste gang :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Sniker litt... Kan fortelle at når jeg var 9+3 var vi på UL, såg vi verdens fineste bamsebums(lignet på en bamsebums, med korte armer og bein, men tydelig kropp) og hu beveget på seg mye! Var veldig artig å se, armer og bein i bevegelse. Pappaen mener hu blir en danser..

Back
Topp