Vært på UL :)

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Var på UL i dag uke 27+3, og alt står heldigvis fortsatt bra til med lille <3 Er omtrent på dette tidspunktet jeg mistet foriige gang, så deilig med en sånn bekreftelse :)
Han er allerede 1324g, så godt i stand kan du si :)

Så bra da. Det er så deilig følelse å få bekreftet at alt står til bra med lille:)

Så bra! Kan tenke meg det var godt å få se at alt står bra til inne i magen.

Godt å vite at alt står bra til! Spesielt med en sånn forhistorie ;) skal du på flere ul senere også? :)

Var på UL i dag uke 27+3, og alt står heldigvis fortsatt bra til med lille <3 Er omtrent på dette tidspunktet jeg mistet foriige gang, så deilig med en sånn bekreftelse :)
Han er allerede 1324g, så godt i stand kan du si :)

Oj da er han stor?! Vi var også i går og da var jeg 27+5 og legen mente lille var 1136g ;)
Herlig å høre at alt er bra me lille i magen din :)

Så godt å høre og se at alt er fint!! Stor og fin, det er jo bra :) Jeg fikk ul rundt uke 28 med nr 2, da var han ca 1300+ g, han ble 3790 når han kom ut (11 dager over termin) :) Så fin str det :)

Godt å vite at alt står bra til! Spesielt med en sånn forhistorie ;) skal du på flere ul senere også? :)

Ja, det er det absolutt :) Skal på UL igjen om 4 uker ja :) Så blir det vel en eller to til etter det igjen, så veldig fornøyd med oppfølginga! :)

Oj da er han stor?! Vi var også i går og da var jeg 27+5 og legen mente lille var 1136g ;)
Herlig å høre at alt er bra me lille i magen din :)

Hehe, han var visst ikke på den nedre delen av skalaen nei ;) Vokst fra 950 til 1324 på litt over 3 uker, så går unna!:)

Så godt å høre og se at alt er fint!! Stor og fin, det er jo bra :) Jeg fikk ul rundt uke 28 med nr 2, da var han ca 1300+ g, han ble 3790 når han kom ut (11 dager over termin) :) Så fin str det :)

Ok, da er det kanskje ikke så mye alikevel da, hehe, han var jo innafor normalen :) Satser på at han ikke blir for stor, da det mest sannsynlig blir setefødsel :P

Frøkna i magen her var 1350gr i uke 30+1 og det var -6,1% av snittet for den uka :)
Og nå vokser de jo som bare rakkern inni der, i går (32+2) var hun ca 1913gr og +2,6% -det er jo 300gr i uka :P

Frøkna i magen her var 1350gr i uke 30+1 og det var -6,1% av snittet for den uka :)
Og nå vokser de jo som bare rakkern inni der, i går (32+2) var hun ca 1913gr og +2,6% -det er jo 300gr i uka :p

Oj :P Ikke rart magen plutselig vokser veldig fort nei! :)

Back
Topp