Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Men tror ikke helt på det. Huhiååh så herlig
Kjedelig å bli flytta bakover da, men det viktigste er jo at det lille nurket har det fint![]()
Mitt var 7mm, eller 6,9mm ;-)Jeg ble også satt tilbake, i forhold til hvor stort fosteret var. Hvor stort målte di ditt til å være?
Termin 19 februar <3
Mitt var 7mm, eller 6,9mm ;-)
♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥
faktisk ikke så uvanlig. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men embryoet kan ha en hvilepause, altså ikke vokse på noen dager eller faktisk uker, også fortsetter det igjen. jeg er talentløs til å forklare, men mulig det har skjedd i deres tilfelle.Grattis. Synes det er rart at man kan blir satt en hel uke tilbake. Har du lange sykluser og at det er usikkert når El var?
Jeg fikk positiv el test 4.juni og posituv graviditetstest 20.juni.. men skal tilbake i augustGrattis. Synes det er rart at man kan blir satt en hel uke tilbake. Har du lange sykluser og at det er usikkert når El var?
Var det gynekologen sa ;-) men er kun en uke dafaktisk ikke så uvanlig. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men embryoet kan ha en hvilepause, altså ikke vokse på noen dager eller faktisk uker, også fortsetter det igjen. jeg er talentløs til å forklare, men mulig det har skjedd i deres tilfelle.
Jeg fikk positiv el test 4.juni og posituv graviditetstest 20.juni.. men skal tilbake i august
♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥
Jeg synes det var kjempe bra forklartfaktisk ikke så uvanlig. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men embryoet kan ha en hvilepause, altså ikke vokse på noen dager eller faktisk uker, også fortsetter det igjen. jeg er talentløs til å forklare, men mulig det har skjedd i deres tilfelle.
Nei. Innvendig. Hadde ikke sett noe utenpå sa hanTok du utvendig ul ?![]()
Det er mulig ;-)Da skjønner jegmed positiv El test 4. juni så kan det jo bety at EL inntil 48 timer senere (hvis ikke jeg husker feil) så da kan du ha hatt EL 6. juni og da nærme det seg mars for termin ja
![]()