Vært på UL

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Har vært inne til en kjapp UL nå. Legen kunne ikke gi meg klart svar iom at det egentlig er for tidlig til å kunne se noe. Jeg er jo bare 6+0 i dag (max, har jo bare en positiv EL test og gå etter i forhold til når EL var).

Han så en "klarning" eller hva det nå sa han kalte det.. Og det kunne være en begynnende graviditet.
Jeg må bare følge med. Skal til legen min på tirsdag.

Fåe vel bare leve som gravid frem til det motsatte er bevist.

Det ser ut som at blødningen gir aeg nå (hvis det ikke starter igjen etter ul da)

Da er vi positiv til det motsatte blir bevist (som det ikke gjør siden du får en baby i september ;) )

Får håpe alt er som det skal være :)
FIkk du ikke noe time for å sjekke om ei uke eller to da?
Ekkelt å gå sånn uten å vite!

Bare det at en lege har tatt seg tid til å prate med meg og slik har gjort meg roligere.

Dette er en ting jeg ikke får gjort noe fra eller til uansett, det som skjer det skjer.
Selvfølgelig blir jeg lei meg og trist hvis det har gått galt, men da er det ikke noe anna å gjøre enn å begynne på nytt.

Litt godt nytt var det jo og. Det er bare å holde motet oppe enn så lenge. Krysser iallefall alle fingre og alle tær for deg. :)

Tusen takk!

Desverre er nok dere mer optimistiske enn det jeg er.. tror egentlig ikke at det er noen septemberspire der lenger, men jeg fortsetter å være her inne frem til tirsdag i allefall da jeg har vært hos min lege.

Tok en helt blendahvit gtest nå i sted, så er stygt redd for at moroa er over..

Neineinei, dette liker jeg ikke. spiren må jo bare være der inne enda <3 håper håper!!!!

Back
Topp