Vært på ul

Håp

Gift med forumet
VIP
Da hadde jeg 4 eggposer på ene siden som så greie ut, men bare mange små på andre siden. Skal tilbake på mandag for ny ul og blodprøve. Begynner på orgalutran i morgen tidlig. jeg spurte ikke så mye, hadde så dårlig tid, men er det noe ca tidspunkt man henter ut egg etter at man begynner på orgalutran og tar blodprøver? Han sa at de satser på få, men gode egg i forhold til masse dårlige.. Men føler 4 er lite.. :/ mye kan jo skje over helga også da..

Jeg har igrunn ikke noe svar til deg.
Men mye kan skje over helgen, det er jo noen dager og eggposene vokser jo.
Lykke til. jeg heier:)

På mitt uttak hadde jeg 5 eggposer, 4 ble befruktet og 2 av dem ligger på frys og venter på meg. Det kan jo være at en av disse fire blir til din spire ;) Men så kan jo mye også skje iløpet av helga, så kanskje på mandag kan det ha kommet flere :)

Det er bedre med god kvalitet på eggene vet du;-) Jeg fikk ut 4 egg, 2 befruktede - hvorav 1 på frys (men forsøket ble negativt da). Og som sagt tidligere; mye kan skje over noen dager. Masse lykke til med produksjonen;-)

Så flott resultat! Du bør være fornøyd. De ser ofte at den ene egglederen har mer modne egg enn den andre. Det er fordi det som regel er annen hver gang per syklus høyre og venstre produserer. Jeg har aldri hatt mer enn 7 egg ut (og det var på et forsøk hvor kun to av dem var modne), så min erfaring er at jo færre egg, jo større er sjansen for at de er av bedre kvalitet. Som legen min sa: da har jo kroppen færre egg å konsentrere seg om. Hehe.
(Som du forstår er jeg alle legers mareritt. Jeg stiller sykt mye spørsmål på alle møter/ul/uttak og innsett)

Takk, så godt å ha dere her, er jo så mye en lurer på :) jeg får heller prøve å tenke positivt :)

Jeg hadde bare 2 modne egg på ul helga før uttak, men mandag ble likevel 7 egg hentet ut. Nå var riktignok 2 tomme eggposer... Men mye kan skje på 2 dager... :) :) :)

Håper på masse flotte eggposer på mandag, krysser fingrene for deg

Back
Topp