Vært på UL

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
I dag har jeg vært på UL igjen. Kjempe gøy, fikk høre hjerte slå :) så nå skal jeg bare slappe av litt første svangerslapskontroll:)

Så spennende! Gleder meg til å høre hjertet for første gang :)

Så kjekt! :)

Så flott!! :) Gleder meg også til og høre hjerte banke :)

Så kjekt :) Gleder meg itl min første ul på tirsdag :))

I dag har jeg også vært på UL, 9+5 i dag, fikk se den lille og hjertet som slo.. Fantastisk :-) Nå skal jeg slappe av og nyte tida :greet025

Så bra :)

Så herlig! :-)
Gleder meg til jeg får høre også! :-)

I dag har jeg også vært på UL, 9+5 i dag, fikk se den lille og hjertet som slo.. Fantastisk :) Nå skal jeg slappe av og nyte tida :greet025

Hva kan man se på UL på denne tiden?
Var det 2D?
Må være herlig å få se og høre den lille! :-)

Hva kan man se på UL på denne tiden?
Var det 2D?
Må være herlig å få se og høre den lille! :)

Du ser en liten menneskekropp, bare en veldig liten en :-) Men jeg så tydelig armer og ben og hvordan han flyttet på seg :-) Og at hjertet banket :-) ser ut som hjerte holde på å stikke ut av den lille kroppen.. hehe.. Litt merkelig å kunne se så mye, selv om det lille knøtet bare er 2,5 cm langt :-) (crl)

Vi var også på UL i dag, ble framskyndet fra 10+2 til 10+5. Så en bitteliten baby som sparket, vinket og turnet inni der! Fingrene var bare små stubber og huden var ikke skilt mellom fingrene enda. Det var det fineste vi noengang har sett! Mannen ble stille og måpte bare ved synet som var der oppe på skjermen. Det ble plutselig virkelig at det er en liten huleboer inni der. Jordmor målte 4 cm fra hode til rumpe.
Gled dere til UL, jenter! :)

Tok dere innvendig eller utvendig UL så tidlig? Skal i morgen ( er 12-13 uker)

Så koselig med disse ultralydtrådene :)
Jeg tok utvendig i uke 13.

Back
Topp