Vært på ul

Side

Glad i forumet
VIP
I dag var vi på tidlig ul og gyn pga noen småbødninger jeg har hatt. Ingen smerter, så regna med at alt stod bra til. Han så ikke noe spesielt, men noe mørkt i livmoren på 5mm. Noe han mente kunne være begynnelsen på en graviditet. Siden jeg så vidt er tippa over 5 uker fikk jeg en ny henvisning til uka. Da skal jeg være 6+4 dager, så da MÅ han jo se noe. For man må da kunne se noe om man er gravid da?

Ja, da vil du nok se fosteranlegg, men det kan fortsatt være for tidlig å se hjerteslag. Det avhenger av ultralydapparatet m.m. De fleste ser ikke etter hjerteslag før uke 7-8. Masse lykke til!

Jeg får bare smøre meg med toldmodighet. Spennende er det uansett:)

Godt at det sto bra til da:-)

jc skrev:
Godt at det sto bra til da:-)

Han sa hvertfall ikke noe negativt. Var bare litt forbauset over at jeg var gravid allerede, siden jeg tok ut spiralen i slutten av mars:p

Venninna mi ble gravid med spiral,så itj bestandig prevensjon virke

Tuppeline skrev:
Venninna mi ble gravid med spiral,så itj bestandig prevensjon virke

Jeg hadde tatt den ut altså, ble ikke gravid med spiral. Men det legen sikkert mente var at vi var heldige som hadde fått klaff på første forsøk:) SPiralen hadde jeg inne i flere år, så den funka nok på meg hvertfall, men har hørt om andre ja som har blitt gravid ved bruk av prevansjon. Min forrige kom seg gjennom en kondom og trossa en angrepille :p

Krysser fingrene å håper at alt er bra da!!

Back
Topp