Vært på ul!!

snart3barnsmor16

Gift med forumet
Å jeg fikk se et bankende hjerte<3 elsk. skal på ul hver andre uke frem til uke 12-14 så hver 4 uke etter det:) gledens dag:)))>

LIKER

Herlig! Liker også!

åå, så deilig!! =) Flott med bra oppfølging! =) =)

Annis82 skrev:
Herlig! Liker også!

Så godt da - gratulerer!! :-)

Åååh, det er lykke det <3

Tusen takk jenter:) Nå som jeg får min dose med ul føre uke 12, håper jeg alle dere andre får se et bankende hjerte til deres nurk:)

LIKER!!!! :D

Fantastisk!! LIKE!!!

men fikk du svar på hvorfor HCG nivået ditt var så høyt? Siden det ikke var to- er du lenger på vei eller?

Gizom skrev:
men fikk du svar på hvorfor HCG nivået ditt var så høyt? Siden det ikke var to- er du lenger på vei eller?

Det spurte jeg ikke om. Vet ikke om man ser evt en egget twin så tidlig jeg? Spørre om neste gang:)

Så bra :)

Åh, herlig!
Jeg skal i utgangspunktet til gynekolog for en vanlig underlivsundersøkelse neste uke. Så gjett om han skal få svinge utltralydhodet og se om vi har kommet fram til noe bankende hjerte da! :D

permanenta skrev:
Åh, herlig!
Jeg skal i utgangspunktet til gynekolog for en vanlig underlivsundersøkelse neste uke. Så gjett om han skal få svinge utltralydhodet og se om vi har kommet fram til noe bankende hjerte da! :D

Tenkte jeg bare skulle dele at jeg var på ul i uke 5 men da så vi kun fostersekken. Å du er vel uke 5 neste uke:)

snart2barnsmor-12 skrev:

permanenta skrev:
Åh, herlig!

Tenkte jeg bare skulle dele at jeg var på ul i uke 5 men da så vi kun fostersekken. Å du er vel uke 5 neste uke:)

Den tickeren min er litt feil ser jeg :) Jeg er uke fem nå på tirsdag/onsdag. Så skal jeg på ultralyd i uke 6. I følge bvs terminkalkulator skal hjertet begynne og slå ca 24. mars. Så jeg krysser fingrene for at jeg kunne være sååå heldig neste uke jeg også :)

permanenta skrev:

snart2barnsmor-12 skrev:

permanenta skrev:
Åh, herlig!

Den tickeren min er litt feil ser jeg :) Jeg er uke fem nå på tirsdag/onsdag. Så skal jeg på ultralyd i uke 6. I følge bvs terminkalkulator skal hjertet begynne og slå ca 24. mars. Så jeg krysser fingrene for at jeg kunne være sååå heldig neste uke jeg også :)

åja så bra:) Da kan du glede deg til å se hjerte banke;)

Back
Topp