snart3barnsmor16
Gift med forumet
Å jeg fikk se et bankende hjerte<3 elsk. skal på ul hver andre uke frem til uke 12-14 så hver 4 uke etter det:) gledens dag:)))>3>
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men fikk du svar på hvorfor HCG nivået ditt var så høyt? Siden det ikke var to- er du lenger på vei eller?Gizom skrev:
Åh, herlig!permanenta skrev:
Jeg skal i utgangspunktet til gynekolog for en vanlig underlivsundersøkelse neste uke. Så gjett om han skal få svinge utltralydhodet og se om vi har kommet fram til noe bankende hjerte da! :D
snart2barnsmor-12 skrev:
Jeg skal i utgangspunktet til gynekolog for en vanlig underlivsundersøkelse neste uke. Så gjett om han skal få svinge utltralydhodet og se om vi har kommet fram til noe bankende hjerte da! :D
Tenkte jeg bare skulle dele at jeg var på ul i uke 5 men da så vi kun fostersekken. Å du er vel uke 5 neste uke:)
permanenta skrev:
snart2barnsmor-12 skrev:
Tenkte jeg bare skulle dele at jeg var på ul i uke 5 men da så vi kun fostersekken. Å du er vel uke 5 neste uke:)
Den tickeren min er litt feil ser jeg :) Jeg er uke fem nå på tirsdag/onsdag. Så skal jeg på ultralyd i uke 6. I følge bvs terminkalkulator skal hjertet begynne og slå ca 24. mars. Så jeg krysser fingrene for at jeg kunne være sååå heldig neste uke jeg også :)