Vært på ul :)

smama

Glad i forumet
Jeg hadde jo bekymringer før ul... og de viste seg å være sanne for meg, men lille gull i magen hadde det bare bra.
Var morkaken som lå forran livmormunnen, og kynnerene var sterke og ikke bra. Så ble fullt sykemeldt og skal tilbake om to uker på ny ul....
De likte ikke blødningene men de mente det var morkaken som forårsaket den. Men får vente å se hva de finner om to uker da...

Bare glad lille i magen har det bra jeg :)  de trodde det var gutt, men ikke helt 100% da :P

Så nå skal jeg bare ruge og ta det med ro, så går det vel bra :)

Så bra at alt var bra med babyen iallefall! :) Og så får vi håpe at morkaken flytter seg etterhvert. For den kan vel gjøre det? Du får bare slappe av fremover! Jeg hadde også en litt stor blødning i dag, men jeg sprakk nok noen blodkar i morges når jeg nøs kraftig... Kjente det gjorde vondt i underlivet av nysinga.. Har kjent liv i dag, så regner med at alt er bra. Snakket med jordmor på telefonen da, så vi ble enige om at jeg skulle ringe opp hvis jeg blødde mer eller ikke merket liv. Lykke til fremover!

Det er så skummelt å blø, men er bra de finner ut hvorfor hvertfall.
Håper alt går bra med deg å

Så fint at alt var bra med den lille da!! Og greit å få svar på blødningene, nå får du jo oppfølging iallefall :) Morkaken flytter seg vel oppover for de fleste har jeg inntrykk av.

Bra at alt stod bra til med lillebaby:) Hadde morkaken forann livmormunnen forrige gang,heldigvis flyttet den seg så slapp ks,håpe den flytter seg for deg også!;) Nå får du bare ta det med ro å ruge ivei ;)

Back
Topp