vært på ul =)

Lollitupp

Flørter med forumet
da var første ultralyd innagjort, som følge av blødninger nå i helgen!
jeg fikk bekreftet at jeg er 9 uker på vei i dag, noe jeg har "visst" hele tiden (legen mente jeg var ca 1,5 uke kortere ved første kontroll, men jeg har vært uenig siden..)

lille spiren er 20,7mm, hadde en fin og kraftig navlesnor, og to søte små bein som sprellet rundt emoticon

de fant også en cyste på knappe 4cm x 2,5cm i ene eggstokken, som de meeeener på er fra EL og at den vil forsvinne av seg selv. blir spennende å se på neste UL, om den har minket noe. blir jo litt skremt!!

JIPPIemoticon 

Så flott at alt så bra ut....Når det gjelder cysten så går de fleste bort av seg selv og er ufarlige. Jeg har hatt mange cyster og de forsvinner av seg selv og er ikke farlige. Men man skal få de fulgt opp og se etter at de forsvinner.

Godt å høre at alt var bra :-)

Jeg hadde selv en cyste på eggstokken, den resulterte i at jeg hadde mye vondt, men ved siste Ul var den borte, heldigvis :)

Det er så herlig å få se spiren på UL
Ufattelig rart å se at de spreller som bare det når de er så små.

Så deilig å få se den lille sprelle der inne!

ja, jeg håper og tror cysten forsvinner av seg selv. de hadde nok ikke sagt noe sånt om de ikke var rimelig sikre

men det var utrolig herlig å se de små beina kave på, navlestrengen, plommesekken, hjertet, magesekken...... så rart å tenke på hvor fort disse små vokser inne i mammas trygge mage

Back
Topp