vært på ul

mariannnilsen

Forumet er livet
i dag , og der fikk jeg se ett fint lite foster med bankende hjerte .. emoticon  . babyen har blitt hele 35mm og hadde det kjempe fint inni der

Grattis! Så gøy!!! :)
Ååååå, som jeg gleder meg til det blir min tur på mandag :)

så gøy, det er jo helt fantastisk å se..
Min tur igjen til tirsdag

lykke til
synes det er like spesielt og herlig hver gang jeg er på ul .. har jo blitt en del av dem i 4 sv.skap .. og de 2 siste  barna  hadde jeg 13-15 ul på hver av de. men like fint hver gangemoticon

Så bra:-) jeg gleder meg til mandag da er det vår tur. Gruer litt også, men har egentlig ikke noen grunn til å tru noe er galt.... :-)

Åh så herlig. Utrolig herlig å få se de på UL

Neimen, så koselig! :D :D :D

Så gøy da:)

Men jeg lurer. For alle (virker det som) er jo på tidlig ul. Er dette noe dere betaler for selv, eller blir dere henvist? Isåfall hvorfor?
Har skikkelig lyst jeg og, men ser ikke vitsen med å betale masse penger for det så lenge det ikke er noe gale.

Triiny skrev:

Men jeg lurer. For alle (virker det som) er jo på tidlig ul. Er dette noe dere betaler for selv, eller blir dere henvist? Isåfall hvorfor?
Har skikkelig lyst jeg og, men ser ikke vitsen med å betale masse penger for det så lenge det ikke er noe gale.

Jeg ble henvist av legen fordi jeg ble gravid rett etter SA`en min, så for å finne en termin så må jeg nesten dra på ultralyd :) Har ikke noe imot det altså!

Triiny skrev:

Jeg ble henvist til tidlig ul, og fikk den gratis på St. Olavs. Barnefaren har bilyd på hjertet, og jeg har bare en eggstokk, så derfor fikk vi alt sjekket og alt så BRA ut :) :)
Man får den nok ikke bare fordi man er nysgjerrig, man må ha grunner som f. eks. sykdom, bruk av medisin, tidligere SA el. MA, høy alder, røyk&alkohol&narkotika, ulykke eller noe :)

Så gøy med ul. Heldig du er! 
Her teller vi ned ukene til ordinær ul.

Triiny skrev:

det er ikke alle som får  det .. jeg fikk henvisning av legen pga jeg er i risiko for tvillinger .. men fikk faktisk avslag fra sykehuset .. derfor ordnet han en time hos en annen lege , som har ul apparat på kontoret

Triiny skrev:

Jeg har vært og betalt for det selv, egentlig var det kun fordi det var koselig, men ble noen kg.lettere av å se mini sprelle inni der <3
For meg er det verdt det, at noen prioriterer annerledes har jeg forståelse for, regner med at andre bruker penger på ting jeg ikke ser "vitsen med" ;)

mariannnilsen skrev:
i dag , og der fikk jeg se ett fint lite foster med bankende hjerte .. emoticon  . babyen har blitt hele 35mm og hadde det kjempe fint inni der

Så koselig :) :)
Vi har jo begge septemberbarn og skal ha Aprilbarn, du har bare to til innimellom der :) All respekt til deg

Back
Topp