vært på ul

me&mykids

Andre møte med forumet
men må på en til dorligere ul personell har jeg ikke vært utefor! ikke fikk jeg høre hjertet! ikke tok han seg tid det varte i 1 min målte 1 gang å rett og slett dorlig opplevelse så skal til legen  14 å kreve ny ul  ike det at jeg tviler på at baby er i live men vil gjerne ha en ordentlig måling og se og høre hjerte slå ikke få beskjed om at denn grå klunpen er ungen ferdig
 
Så trist at du fikk en dårlig opplevelse da! Jeg har en superflink og hyggelig gyn, og hun tok seg heldigvis god tid. Men jeg har heller aldri fått høre hjerteslag så tidlig.. Har bare sett at hjertet slår/ at det er noe som pulserer i den grå klumpen:-) Visste ikke at det kunne høres allerede jeg:-) Kanskje det var et dårlig ul apparat og det ikke var stort å se? Håper for din del at du får en ny ul, og en bedre opplevelse neste gang!
 
Så trist at du fikk en dårlig opplevelse da! Jeg har en superflink og hyggelig gyn, og hun tok seg heldigvis god tid. Men jeg har heller aldri fått høre hjerteslag så tidlig.. Har bare sett at hjertet slår/ at det er noe som pulserer i den grå klumpen:-) Visste ikke at det kunne høres allerede jeg:-) Kanskje det var et dårlig ul apparat og det ikke var stort å se? Håper for din del at du får en ny ul, og en bedre opplevelse neste gang!
 
se svar
 
Back
Topp