Vært på UL

En mini til

Betatt av forumet
Så lettet. Alt ver helt perfekt inni der. En liten baby på 10+2. Fikk se sprellende bein og armer og bankende hjertet. Fikk med film også. På 3D bildene kan man se alt. Så festlig å se at det lever ett foster inni der som beveger seg og jeg merker ingenting. Dette var definitivt verdt de 6 siste ukene med kvalme/trøtthet og alt som hører med:)
 
Så herlig! :) Jeg også har bestilt meg time på onsdag :) Gleder meg kjempemasse! Håper vi er like heldige og at alt er bare bra :)
 
Åh, så arti! Går det an å få film også? Tenk å vise opp den for junior når h*n blir større. :-)
 


Mae skrev:
Åh, så arti! Går det an å få film også? Tenk å vise opp den for junior når h*n blir større. :-)



Vi fikk 3D film der hun både beveger innfallsvinkelen og der babyen beveger bein og armer :D Verdt alle de 500 kr det kostet!
 
Det var billig! Så kjekt!
 
Åhh, det vil jeg også!!!
Super spennende!
Nesten så jeg må bytte timen min til idag ;)

Får man film hos alle tro?
 
Jeg har fått film to ganger hos samme private JM. Tredje gangen var jeg bare 7 uker på vei så da var det ikke noe å filme. Vet ikke om det er normalt hos andre..
 
Jeg skal på ul på mandag, både gruer og gleder meg.... Kjenner ingenting, er 11 uker på mandag. Aldri vært gravid før, så vet ikke hva jeg skal kjenne heller... Formen er og har vært fin hele tiden, litt trøtt bare.
 


InisNaGall skrev:
Jeg skal på ul på mandag, både gruer og gleder meg.... Kjenner ingenting, er 11 uker på mandag. Aldri vært gravid før, så vet ikke hva jeg skal kjenne heller... Formen er og har vært fin hele tiden, litt trøtt bare.



Det er nok helt fint. Mange går igjennom svangerskap uten å være dårlige. Lykke til:)
 
Da har jeg vært på UL & det er tydeligvis ikke vanlig at de filmer her.. Så, hvor i alle dager gjorde du det?
Nesten så jeg vil fly opp bare for å få det gjort! ;)
 
Morro å se  Vi fikk film på ordinær ul forrige gang, og det blir kjekt å kunne vise den til henne når hun blir større. Fikk beskjed i innkallelsen at vi kunne  ta med cd om vi ville ha film. Denne gangen har vi ikke fått innkallelse ennå, så jeg vet verken om vi skal samme sted eller om vi får film.
 
Back
Topp