Vært på UL :)

ViPrøverIgjen

Forelsket i forumet
var så nervøs før timen idag, skalv og begynte å gråte av nervøsitet da jeg møtte venninna mi som var med inn. Helt kake..

Før vi begynte med UL'n fikk jeg beskjed om at jeg var veldig kort på vei (6+5) og det ville si at vi behøvde ikke å se noe på skjermen ennå, men at det likevel ikke behøvde å bety at det var noe galt.

Med det samme så vi livmoren, men legen fortalte at det var veldig vanskelig å se hjerteaktivitet, så hun anbefalte at jeg kom tilbake i neste uke. Likevel fortsatte hun litt til å se og målte, og til slutt så fant hun TYDELIG hjerteaktivitet der inne!!! :) til og med jeg så det lille hjertet slå :) det var jo helt utrolig...
Jeg ble såå glad, gråt av glede, det var det mest utrolige jeg har opplevd (hittil da:) og fikk ny UL-time 30august, så det blir spennende

(oi, dette ble langt.. er bare såå lykkelig :)

åhhh, så fantastisk!!

Så bra! Blir litt mer "ekte" også med en gang du får se at det virkelig er noe der inne! [:)]
Må være fantastisk å se hjerteslag!

Åh så koselig...Kjempe glad på dine vegne...[:)]
var på ul på mandagen akkurat da jeg bikket uke 6 og så tydelig hjerte aktivitet der og...pluss en bøyd liten sak [:)]

Ja, det var helt fantastisk. Og jeg som har vært så nervøs denne gangen. Sist døde det nok før hjertet begynte å slå, så dette var hærlig :) men hun mente kanskje at jeg var noen dager kortere da, men ikke mer enn kanskje 2 dager kortere... så det gjør ingenting :) det lever!!!

Så bra da! =D
gratulerer så masse (igjen)!!!!
Koselig at du fikk se lille gullet ditt!

Så fantastisk[:D] for en herlig følelse[:D]

Å så utrolig fantastisk ..!!
er noe helt spesielt med første hjerte slagene!!
Jippi!!

ORIGINAL: Maren Helene

Åå så fantastisk! Vet akkurat hvordan det er, er ikke så lenge siden jeg var på UL selv :)

Back
Topp