Vært på ul..

uff... var jo ikke dette jeg håpet å lese i dag... Lykke til videre snuppa. Lille spire sitter snart igjen skal du se... Go klem fra nadja

[:(][:(][:(] Huff. Synes det er så fælt. Ta godt vare på hverandre framover. Håper du kommer deg raskt inn i et nytt terminforum.
Klem fra meg

ORIGINAL: FruStina

Å herregud nei, ikke Frøken S [:(] Er så lei meg at jeg har ikke ord. Blir så trist her uten deg, huff, stakkars lille spiren som ikke var sterk nok for denne verden. Håper av hele mitt hjerte dere tar godt vare på hverandre og at du kommer fort inn på termin forum igjen.

Masse trøsteklemmer

Sign.

Tusen takk igjen, dere er herlige!

Håper bare at kroppen min greier å fullføre det hele med hjelp av tablett-cocktail'en jeg fikk hos legen idag.
Man sier jo at det er veldig lett å bli gravid fort etter en abort, så vi satser på dette.

Håper spiren sitter fort og at den godtar 9mnd husarrest neste gang!

tror du kommer fort tilbake til terminforumene jeg, men da skal du jaggu bli der også !!!!!

neeei og neeei... nå ble jeg lei meg[:(][:(] Dere må ta vare på hverandre og håper dere er tilbake på et annet forum snart..
uff[:(][:(]

ORIGINAL: Nummi

Uff... [:(] Sender en stor klem!!

[:(][:(][:(][:(]
Å nei....har ikke ord...
Klemmer sendes!!

så utrolig trist! Sender deg masse klemmer.
Håper spira sitter snart igjen.
Lykke til!

åh[:(][:(][:(]
Det var ikke noe hyggelig å lese!!
Ord blir fattige!!
Trøsteklemmer fra meg

åneiiii, nå ble jeg sjokkert og utrolig trist på deres vegne!![:(][:(][:(] Dette var trasig frøken S! du kommer til å bli svært savnet her inne...
Masse lykke til fremover og ta vare på hverandre! Vi ser deg nok på et forum snart skal du se[:)]

Stor trøsteklem

ORIGINAL: _marie_

Nei å nei så trist!!!!! Uff a meg[:(] Vett ikkje heilt k eg ska sei!!! Uff, ta vare på hverandre og lykke te m ny prøving!!!! Håper kroppen ordner opp fort!!!!

God klem te dg!!!!!!!!

Back
Topp