Vært på ul..

Frøken S

Elsker forumet
..og desverre var ikke bittelille levedyktig, så den har på et eller annet tidspunkt dødd, og det var kun rester igjen[:(]
Har tilbringt halve natten på do med sterke smerter og kraftige blødninger, så jeg var ganske forberedt på hva vi fikk se på UL. Har fått en del tabletter som visstnok skal få ut restene.
Vi er veldig triste, men slik er nå naturens gang. Vi kommer ikke til å slutte å prøve, så forhåpentligvis havner jeg på et terminforum igjen om ikke lenge.

Ta vare på hverandre, og hold ut! Jeg kommer til å savne dere[:(]

Hadde satt pris på om jeg ble sletta fra terminlista, bursdagslista og fødestedlista...

Nei å nei så trist!!!!! Uff a meg[:(] Vett ikkje heilt k eg ska sei!!! Uff, ta vare på hverandre og lykke te m ny prøving!!!! Håper kroppen ordner opp fort!!!!

God klem te dg!!!!!!!!

Neeeeeeeeeeei, nå er jeg i sjokk:(:(:( Ååååååå, så fryktelig trist:( Håper dere tar godt vare på hverandre i denne tunge tiden og at dere snart lykkes. Sender over masse babystøv og ønsker dere lykke til. Er så utrolig lei meg på deres vegne. Var ikke slik det skulle gå.

Stooooooooor trøsteklem

Det her var forferdelig trist!!! Det skulle ikke skje mer nå!!! [:(][:(][:(][:(][:(]

Håper du blir tatt godt vare på nå.
Sender deg utallige klemmer!!!

[:(][:(][:(]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Neeeeeeeeeeei, nå er jeg i sjokk:(:(:( Ååååååå, så fryktelig trist:( Håper dere tar godt vare på hverandre i denne tunge tiden og at dere snart lykkes. Sender over masse babystøv og ønsker dere lykke til. Er så utrolig lei meg på deres vegne. Var ikke slik det skulle gå.

Stooooooooor trøsteklem

Signerer[:(][:(]

Neeei[:(]

Nå ble jeg lei meg.. Det bare helt forj*... [:(][:(]

Neste gang skal lille spire sitte fast helt til termin.. og håper den sitter raskt igjen hos dere når dere er klare for det.

ORIGINAL: prøverpånummer3

Stooooooooor trøsteklem

Huff, mer ker jeg blir helt matt på dine vegne...[:(]
Var ikke sånn dagen din skulle bli....

Håper spiren sitter fort igjen snuppa[:)]

Uff... [:(] Sender en stor klem!!

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Neeei[:(]

Nå ble jeg lei meg.. Det bare helt forj*... [:(][:(]

Neste gang skal lille spire sitte fast helt til termin.. og håper den sitter raskt igjen hos dere når dere er klare for det.

enig![:(]

Å herregud nei, ikke Frøken S [:(] Er så lei meg at jeg har ikke ord. Blir så trist her uten deg, huff, stakkars lille spiren som ikke var sterk nok for denne verden. Håper av hele mitt hjerte dere tar godt vare på hverandre og at du kommer fort inn på termin forum igjen.

Masse trøsteklemmer

ORIGINAL: FruStina

Å herregud nei, ikke Frøken S [:(] Er så lei meg at jeg har ikke ord. Blir så trist her uten deg, huff, stakkars lille spiren som ikke var sterk nok for denne verden. Håper av hele mitt hjerte dere tar godt vare på hverandre og at du kommer fort inn på termin forum igjen.

Masse trøsteklemmer

ORIGINAL: FruStina

Masse trøsteklemmer
 [:(]

Takk for gode ord, jenter.. Jeg er veldig lei meg, og gruer meg skikkelig til jeg skal ta de tablettene for å få ut siste rest. Hvis det blir i nærheten av så vondt jeg hadde det natt til idag, så vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg[&o][&o]

Men det er bare for det beste.. Kommer til å snike litt på dere alikevel, for jeg føler jo at jeg hører veldig hjemme her! Håper det går bedre med alle dere[:)]

Så trist, Frøken S [&o]
Var jo ikke sånn det skulle gå...

Håper spira sitter raskt igjen, og at vi kan snike på deg i nytt terminforum også [;)]

NEI![:(][:(][:(]
Ikke du da! Dette er jo helt forferdelig! Kommer til å savne deg masse! Uff, synd jeg ikke kan gjøre annet enn å sende mange klemmer i den tunge tiden!

Back
Topp