Vært på ul

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
Hei damer da er jeg kommet hjem etter ul og vindus shopping med mannen.. vi har funnet vognen vi ønsker oss pluss bil stol og senger.. hehe så da er det i boks må reise og bestile det i morgen for vi ville tenke litt over det først...
,
men så tilbake til ul timen.. den var kvart på 9 i dag tidlig og føre det hadde jeg lege time.. (fortsatt sykemeldt)

kom ditt litt før kvart på og satt oss og ventet som vanlig måtte jeg pisse igjen.. bah! bare reise meg opp så må jeg springe på do i blant.. men blei usikker på om jeg skulle ha med urin prøve så valgte og vente til jeg blei ropt opp før jeg gikk på do..
blei ropt opp og tatt med inn på ett rom med en koselig jm... fikk lov til og springe på do før ul en.. (glad er jeg for det for hu dyttet en del) hehe

fikk lagt meg i stolen og mannen fikk site ved siden av.. tvillingene sov faktisk når hu startet (b menseker sånn som mammaen sin tro?) hehe

begge to var store og finne og termin blei satt til 29 aug i stedet for 30 aug... så da er jeg i hvertfall i aug forumet.. hehe viste seg att morkaka ligger foran så da kan det ta i mot litt spark...

ellers så venter vi to overaskelser.. (jeg veit hva det blir men litt hemligheter vill jeg ha) hehe pluss mannen anner ikke hva det blir for noe....

klem fra oss her i vest =)

Så spennende da! Ul er GØY! :D

og aw, så heldig du er som får TO små skatter <3 Er de en eggede da?

Gratulerer så mye med vel overstått UL, og to friske små [:)]

ORIGINAL: Goth.mummy

Så spennende da! Ul er GØY! :D

og aw, så heldig du er som får TO små skatter <3 Er de en eggede da?

er to eggede faktisk.. og det passet mannen bra. han var redd de skulle bli for like hverandre vis det var eneggede hehe.. men har vist det er to siden uke 7 da...

ORIGINAL: Laila1981

Gratulerer så mye med vel overstått UL, og to friske små [:)]

tusen takk =)

Godt at de små i magen hadde det bra da!! Spenende hva det blir da, blir jo ikke nysgjerrig i det hele tatt når du sier slik[:D][:D][:D]

hehe enda kommer det nok ikke ut men neste ul jeg har om tre uker kansje det kommer ut da hvem veit... hihi.. men må være litt forsiktig så jeg ikke røper meg for mye siden jeg kan risikere noen kjenner meg igjen og sier det til mannen og han vill ikke vite det.. hehe men skjønner dere er nsykerige..

hadde jeg vært selv og haha

Gratulerer med en flott UL da! Og 2 små søte[:D]

Back
Topp