Vært på ul:( oppdatert

Melonen

April 2013s Støttespiller
VIP
Da har jeg vært på ny ul. Vår på ul torsdag forige uke, da viste størrelsen på spiren 6+5, idag mente ny lege at størrelsen var 5-6 uker:/ hva skjer egentlig da, krymper det? Må uansett ha sluttet å vokse tenker jeg, så da kan jeg jo bare vente å se om jeg begynner å blø! Hjertet slår ennå, men det syns jeg er en mager trøst akkurat nå! Skal å ny ul neste uke, men blir grusomt å vente så lenge:(. Oppdatering: fikk privat ut 10.40. Den viste et foster tilsvarende uke 6, Dvs ingen vekst siden ul i forige uke! Dermed mistet jeg nok spiren nå. Skal til ul tirsdag neste uke, legen mente jeg enten hadde begynt å blø innen da, eller at hjertet var sluttet å slå. Ufattelig lei meg nå!!!!:(

Tror ikke du skal bekymre deg så mye, for de vokser i rykk og napp og det er veldig vanskelig i begynnelsen å få korrekt måling og si hvor langt man er på vei. Jeg går til ul nesten hver uke, og det gjorde jeg i forrige svangerskap og. Og da ble terminen flyttet rundt med en hel måned frem og tilbake pga str på fosteret. :)

Så lenge hjertet slår er det håp. Ikke gi opp enda, de vokser litt her og der disse små :) Krysser fingrene for positiv ultralyd neste uke!

Izabella skrev:
Tror ikke du skal bekymre deg så mye, for de vokser i rykk og napp og det er veldig vanskelig i begynnelsen å få korrekt måling og si hvor langt man er på vei. Jeg går til ul nesten hver uke, og det gjorde jeg i forrige svangerskap og. Og da ble terminen flyttet rundt med en hel måned frem og tilbake pga str på fosteret. :)

. Dette var veldig betryggende å lese! Er skikkelig redd, så snakket med legen som tok ul forige uke, og han skal ta nye mål 10.40. Utrolig nervøs, skjelver på hendene og føler jeg skal kaste oppnår som helst!!

Så fælt å måtte gå så lenge før du får endelig svar!
Samtidig slår hjertet, så vi slutter ikke å håpe enda!

Klor deg fast!!!

Akkurat dette skjedde med meg da jeg mista 8+4, da hadde jeg vært til ul når jeg var 7 uker men spirens hjerte hadde ikke beg å slå enda så gyn mente jeg var kortere på vei enn jeg trodde. Så 8+3 begynte jeg å blø, 8+4 var jeg til ul og hjertet slo men spiren tilsvarte ca 6 uker, så samme kveld kom spiren ut :-( 

Jeg vet at man skal si: dette går bra, ikke bekymre deg osv men jeg syns noen ganger det er bedre å være forberedt på det verste..for i dette tilfellet når selv gyn mener at det går galt så gjør det nok det og så får alt annet være en positiv overraskelse. 

Håper virkelig en ny spire sitter hos deg igjen om ikke lenge, og viktigst av alt: en frisk levedyktig spire!

Og lykke til med de forestående dagene, er forferdelig kjipt å miste...vet alt om det..:-(

Prøv å ikke tenk så mye på det. Det er ofte de måler litt feil. Når jeg ventet andre mann, og var på ul så målte de feil med nesten 1 kg på under 24 timer. Så er ofre målene de tar ikke er helr nøyaktig. Så prøv å tenk på noe annet. Selv om det ikke er så lett. Krysser fingrene for deg

Back
Topp