Vært på UL og fikk oss en ekstra glede =)

Dobbelglede<3

Betatt av forumet
Var på UL på mandag. Var da 20 uker. 
I det legen får opp noe på sjermen sier han at her er det jammen meg 2 stk
Så vi venter 2 tvillinggutter i Januar.... For en glede =) 
Pergotime har jammen gjort jobben sin =)  
 
Så utrolig koselig!!! Hadde du en anelse om at det kunne være to? :)

Også to gutter emoticon
 
Ja kjempestas
Vi hadde fått en liten mistanke av jordmor for magemålene var så mye større enn normalt. Hun trodde først jeg var lenger på vei enn jeg var, men d sa jeg er ikke mulig. Har fulgt nøye med på syklusen, så viste nesten hvilken dag det skjedde på. Så da spurte hun om det var tvillinger i familien. Så vi har jo lurt litt på dette, men veldig spesielt å få d bekreftet og se to små krabater inni der som er i full aktivitet.
 
ååå så koselig å høre, gratulerer så masse med tvilling guttene i magen.
 
gratulerer med gutter på vei. Dobbel glede
 
Oi! Så moro!

Gratulerer!
 
Åh så gøy!! Gratulerer så masse med guttene :)
 
å så gøy da.. gratulerer så mye med tvillinggutter:)
vet du om dei er enegget?
 
hehehe, så moro da!! Vi å var litt spent på om det kunne være to faktisk, for magen min og er veldig stor! Men det var nå bare en inni magen min da.. hehe :o) Gratulerer så mye iallefall!! :D
 
Tusen takk alle sammen. =) Er virkelig dobbel glede =)
Legen sa at det mest sannsynlig var toegga. Fordi di allerede lå så godt fraskilt fra hverandre. Men han sa at det kunne han ikke si 100% sikkert ut i fra UL.
Nå gleder vi oss veldig. Håper formen til alle sammen fortsetter like bra som den har gjort til nå
 


Skittles skrev:
Oi, så gøy!! :-) Gratulerer så mye :-)

2 gutter på vei her også, hihi


Så kjekt =)  Går alt bra? Når fikk dere vite det?
 
Gratulerer :) Sniker fra februargruppa (termin 04. feb) Jeg venter også tvillinger, en gutt og ei jente :) 

GRATULERER :) 
 
WOW!!! Gratulerer så mye!!
 


lykkebo skrev:
gratulerer med gutter på vei. Dobbel glede



 
Gratulerer så mye!
Den sjokkbeskjeden fikk jeg også i uke 18. Tvillinger er fantastisk! Har toeggede jenter på 4 år. Vi får samle tvillingtroppene på forumet nå, tror jeg! 
 
Så spennande :-) Gratulera så masse!!
 
Back
Topp