Vært på ul. Men ble ikke særlig mer klok..

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Da klarte jeg ikke mer og måtte bestille en privat ultralyd time i går.
For å finne ut hvor langt jeg er på vei og for å prøve å berolige meg selv.

Mens termin er 4. oktober.
Men følge gynekologen var jeg på langt nær der!
Hun så at jeg var gravid og at det var en liten "hule" der.
Nå nå vet jeg neimen ikke om jeg hører til her eller på november?
Får henge litt begge plassene inntil jeg får et svar.
Jeg føler meg som et stort spørsmåls tegn egentlig.

Litt kjipt, jeg trodde jeg var på god vei og hadde sluppet unna den værste kvalmen, men neida.
Gjentatte ganger så hun "jeg kan jo ikke love at det går bra"
Takk til deg tenkte jeg da, det er jeg fult klart over.

Så nå er jeg igrunn like så nærvøs.
Magen min er så oppblåst,stor og vond og i og med at jeg ikke er så langt på vei har jeg en dårlig følese.

Men det rare er at testene mine har vært så positive som bare det en god stund.
Ukesindikator testene viser 3+(max) på kveldstid.
Fikk komme inn på legekontoret med engang for å måle hCg nivået, så nå er jeg spent.

Noe som har hatt veldig høyt hCg nivå tidlig i svangerskapet?
Klarer ikke finne noe sikkelig fakta.
Men leser både om sterke babyer,jente baby, flerlinger og downs.

Skal snart på ultralyd igjen for å forhåpentligvis få bedre svar.

høyt hcg nivå i seg selv tror jeg ikke noen stor indikator egentlig da det er så individuelt... den eneste erfaringen jeg har med hcg generelt er sist jeg var gravid, da det var veldig høyt 9000 og 11000 mellom uke 4 og 5, men den mistet jeg dessverre :-(

Jeg opplevde det samme på tirsdag... ble satt tilbake 14 dager og fikk beskjed om at om menstermin er rett så har utviklingen stoppet og jeg vil snart begynne å blø. alternativ 2 er at eggløsningen var 2 uker senere enn hva jeg trodde og at jeg dermed har termin 27.oktober istedet for 13 oktober som jeg først regnet ut med hensyn til mensen... SÅ lenge jeg ikke blør regner jeg med at eggløsningen var forsinket.. jeg har jo ikke testet etter den så det er mye mulig!

Krysser fingrene for at det samme gjelder deg!

høyt hcg nivå i seg selv tror jeg ikke noen stor indikator egentlig da det er så individuelt... den eneste erfaringen jeg har med hcg generelt er sist jeg var gravid, da det var veldig høyt 9000 og 11000 mellom uke 4 og 5, men den mistet jeg dessverre :-(

Uff, så trist :(

Får se hva som skjer her også,
jeg er egentlig redd det er noe der inne som ikke lever/utvikler seg for det er litt spesielt å ta så feil.
Så liker jeg som sakt ikke at magen er så vond.

Nå blir jeg hvertfall fulgt opp med litt blodprøver å sånt for å følge med.
Tror det eneste jeg har å gjøre er å krysse fingrene å håpe på det beste.

jeg krysser fingrene for dere og satser på at du bare blir satt tilbake litt eller noe...

Krysser fingrene for deg :) Håper at alt ordner seg :)

At en ukesindikatortest sier 3+ vil jo bare si at du hadde hcg-nivå tilsvarende/mer enn 5uker på vei.
Om du er ca 5 uker på vei vil det kanskje stemme med hva legen fant på ultralyd?
Når testet du positivt første gang da? :)

Håper bare dere har bommet på når EL var/ hatt senere EL enn dere trodde, og derfor ikke er så langt på vei ;)
Krysser fingrene for deg :)

Back
Topp