Vært på UL jeg og

• Trådstarter Trådstarter jc
  • Opprettet Opprettet

jc

Gift med forumet
Alt var bare fint med den lille gutten i magehuset
Masse bevegelse og turning der inne. Viste velvillig fram utstyret...Så det skjønte jeg før hun spurte om vi ville vite kjønn.
Vi fikk mange fine bilder, også noen i 3D. Syns faktisk han ligna på storebror.

Jeg har hele tiden omtalt nurket som "han", selv om flere "tester" mente jente (begge de kinesiske fødselskartene, hjerteslag, den med potetmel). Så da skjønte jeg det kanskje...jeg er og blir en guttemamma

Ble forresten flytta fram 3 dager, så nå er termin 7.januar.

Hurra for gutt nummer to! 

Gratulerer med en liten gutt i magen

Gratulere med gutten i magen

Da er vi to som er og blir guttemamma. Litt vemodig og rart og tenke på at det aldri blir noe jente i huset, men veldig glad for det som ser ut til å bli nok en velskapt gutt  Ingen grunn til å klage når man har to herlige sønner og den tredje er på vei

Gratulerer med en gutt på vei :)

TePa skrev:

Da er vi to som er og blir guttemamma. Litt vemodig og rart og tenke på at det aldri blir noe jente i huset, men veldig glad for det som ser ut til å bli nok en velskapt gutt  Ingen grunn til å klage når man har to herlige sønner og den tredje er på vei

Jeg har alltid hatt lyst på ei jente, egentlig veeeeldig lyst på ei jente...var så redd for at jeg skulle bli skuffa om det ble gutt. Men når hun sa gutt, kom bare det største gliset og herlige tanker i hodet!!!
 Ble overhode ikke skuffa, heldigvis;-)
Men det er litt rart å tenke på at jeg aldri skal få jente...jeg får strikke kjoler til noen andre da

Gratulerer med en frisk gutt i magehuset:D

jc skrev:

TePa skrev:

Jeg har alltid hatt lyst på ei jente, egentlig veeeeldig lyst på ei jente...var så redd for at jeg skulle bli skuffa om det ble gutt. Men når hun sa gutt, kom bare det største gliset og herlige tanker i hodet!!!
 Ble overhode ikke skuffa, heldigvis;-)
Men det er litt rart å tenke på at jeg aldri skal få jente...jeg får strikke kjoler til noen andre da

Har også hatt ett stort ønske om en jente. Her var det litt sånn vemodig akkurat i det han sa det, men gleder meg veldig til en gutt til :) kan bli livlig her i huset de neste åra for å si det slik :)

Back
Topp