Vært på UL idag

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
Ja, idag var endelig dagen kommet for UL. Hadde time 7.55 til morran idag....tiiiiiidlig....hehe!

Han tok seg god til og forklarte masse.
Viste hjerte, lunger, magesekk, øyer, munn, ryggrad, armer, ben - ja alt sammen.
Å lille så ut til å ha det helt topp.
Fektet med armer og ben [:)]

Var godt å endelig få den lille bekreftelsen på at det faktisk er noe som vokser inni der.

Terminen min ble forandret fra 2 februer til 9 februar.... Føler meg nå farlig utsatt til å få på min egen bursdag som er 10 februar.... Men er jeg like heldig som første gangen, får jeg 1 uke før termin.

Skal tilbake om 4 uker igjen, så får vi se om terminen forblir den samme [;)]

Sååå - til det store spørsmålet om hva som gjemmer seg inni der da.

Legen forklarte meg så fint at hvis det var en gutt så ville vi se noe som dingla mellom beina, mens hvis det var jente så ville vi ikke se det....hehe [8D]
Å inni magen min var det ingen tegn til noe som dinglet, så ser ut som snuppa vår blir storesøster til ei lillesøster [:D]

Så, da er det bare å finne frem gamle babyklær å se hva vi kan bruke om igjen.

Så bra at alt stod bra til, da!! Og gratulerer med en PRINSESSE i magen :-)

Takk for det [:)]

Vært utrolig nervøs denne gangen her, siden noen i familien akkurat har mistet en baby - så det var godt å få sett nå at alt var bra!

Åååå - mest sannsynlig en prinsesse til da!
Så bra han tok seg GOD TID og forklerte og viste:D Liker sånne leger!!!

Vi får se i Februar da, om det blir en uke før eller på dagen din;) hi hi
Ha en fortsatt super dag

ORIGINAL: Snickers

Så bra at alt stod bra til, da!! Og gratulerer med en PRINSESSE i magen :-)

sååå koselig =)

Grattis med fin UL og en liten prinsesse til [:D]

Koseli at han tok seg så god tid :) bruker de lang tid på en ul?? Grattis me ei lita jenta i magen :) koseli :)

Takk for det jenter [:)]

Er ganske så fornøyd altså...hehe!

ORIGINAL: sola89

Koseli at han tok seg så god tid :) bruker de lang tid på en ul?? Grattis me ei lita jenta i magen :) koseli :)

Vet ikke hva som er normalt jeg, men jeg var inne ca 1 time. Da var det UL og litt utfylling av papirer å sånn.

Back
Topp