vært på ul idag

Linda85

Forelsket i forumet
idag har jeg vært på ul, pga blødninger i forrige uke. der så vi et bankende hjerte, det var så godt. har vært så redd den siste tiden. det triste var at det mest sannsynelig hadde vært to og at jeg har mista den ene[:(]. var to "sekker" i livmora og den ene var tomt. men er veldig glad for det hjerte som slår nå[:D] så var jeg 5dager mindre enn jeg trodde, så da er termin 14.april og jeg er 7+1[:)]

Jeg velger å skrive gratulerer:) Bra at du så et bankende hjerte, trist hvis det egentlig har vært to da:S Håper alt står bra til med deg:) Lykke til videre:)

ORIGINAL: mariac84

Jeg velger å skrive gratulerer:) Bra at du så et bankende hjerte, trist hvis det egentlig har vært to da:S Håper alt står bra til med deg:) Lykke til videre:)

Akkurat det jeg ville si[:)]

ORIGINAL: mariac84

Så bra! Jeg skriver det selv om det nok er trist med den ene.. Men så bra at et hjerte slo!![:)] Lykke til videre[:)]

Godt å høre det gikk bra med den ene. Nå kan du slappe av og nyte tiden videre som gravid.

Back
Topp