Vært på UL idag :-)

Mamsen89

2009/2014
En liten glad-nyhet fra meg :)

Vært på UL idag og der fikk vi se en liten bebis på 30 mm og et bankende hjerte, som vi også fikk høre på:)

Ble satt tilbake 3 dager.
Fra 10+1 til 9+5.

Alt så veldig fint ut og den snudde seg rundt og sparket!
Spesielt å se at det er noe som lever der inne, uten at jeg har vært dårlig ett sekund hittil :)
 
En liten glad-nyhet fra meg :)

Vært på UL idag og der fikk vi se en liten bebis på 30 mm og et bankende hjerte, som vi også fikk høre på:)

Ble satt tilbake 3 dager.
Fra 10+1 til 9+5.

Alt så veldig fint ut og den snudde seg rundt og sparket!
Spesielt å se at det er noe som lever der inne, uten at jeg har vært dårlig ett sekund hittil :)
Akkurat som meg!!! Ikke kvalm EN dag en gang. Vi er heldige :) gratulerer så mye!! Min lille beveget seg skikkelig masse, var ikke i ro et sekund :)
 
Akkurat som meg!!! Ikke kvalm EN dag en gang. Vi er heldige :) gratulerer så mye!! Min lille beveget seg skikkelig masse, var ikke i ro et sekund :)

Vi har vært utrolig heldige!!
Nå kan vi bare nyte resten av svangerskapet og glede oss til neste UL, der de har blitt enda større! :D
 
Vi har vært utrolig heldige!!
Nå kan vi bare nyte resten av svangerskapet og glede oss til neste UL, der de har blitt enda større! :D
Ja, jeg er så letta at jeg er helt svimmel!! Holdt på bli påkjørt midt på Majorstua. Hahaha
 
Ja, jeg er så letta at jeg er helt svimmel!! Holdt på bli påkjørt midt på Majorstua. Hahaha

Hahah!! Det hadde ikke passet seg så bra akkurat nå kanskje :p
Jeg fikk litt kø hjem på vei fra Lysaker, men satt BARE å koste meg!;) må være første gang!
 
  • Liker
Reactions: H27
Så bra :) Så koselig med ul.
 
Så koselig :)



- Flittig bruker av app'en ;)
 
Så herlig :)
 
Back
Topp