Vært på UL idag..

*LilleBaby*

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Er 13+5.. ei venninne av meg fortalte at hvis hoftebeina til baby sitter tett sammen er det gutt, og om det er mellomrom mellom dem så er det jente, noen andre som har hørt dette før? For her var det mellomrom mellom dem, og jeg håper jo på ei lita jente for at jeg har to gutter fra før.. Tør jo ikke å stole på det med hoftebeina, men hadde vært litt morro om noen andre også har hørt det da:) Og det virker jo logisk, for vi jenter er jo forskjellige enn gutter inni der:)

D har jeg ikke hørt før, men har hørt at jenter har hjerteslag på mellom 150 og 160, og gutter på mellom 130 og 140. Er kun en myte , men d stemte med ei venninne av meg på begge,hun fikk en gutt og en jente :)

Hjerteslaga stemte på gutta mine, men da fikk jeg høre hjerte på dem i uke 14.. jeg skal jo ikke på noe kontroll eller noe før OUL 14 mai, så får nok bare vente til det;)

Hjerteslaga stemte på gutta mine, men da fikk jeg høre hjerte på dem i uke 14.. jeg skal jo ikke på noe kontroll eller noe før OUL 14 mai, så får nok bare vente til det;)

Spennande ;) 19 april her til jordmor og 3 mai OUL, Glede meg :happy093

Hjerteslaga stemte på mine gutter og! Aldri hørt det om hoftebeina før, men kan jo aldri vite.. Spennende å se på oul!

Trodde de kunne se kjønn fra 14 uker... Hadde du ventet noen dager bare kunne de kanskje sagt sikkert hvem som er i magen din..

Men hjerteslag sies det fra forskning at kan stemme de siste ukene av svangerskapet ..

Back
Topp