Vært på ul idag...

Timmytime

Forelsket i forumet
Å alt va i skjønneste orden. Fikk se lille skatten min å hjertet som slo.[:)][:)][:)].
Er så glad nå å lettet over at alt va ok. Etter målene hu gjorde var jeg 7+5 idag å fikk termin 3 dager før en mensterminen.

Å så bra du fikk se lille gull og at alt var bra [:D]

Så bra da.[:)]

Men en ting, ang det å si hvor langt man er på vei ut i fra mål når man ikke er passert 12 uker ville jeg ikke stolt helt på. Når jeg var på tidlig ul med gutten våres, var vell i uke 8, så målte de han og da satt hun meg tilbake 5 dager, så terminen ble 25 desember (mensterminen var 20 des), men når jeg kom på den ordinære ul`en så satt de meg fram til den 15 desember, og de sa også at de ikke kunne skjønne at hun kunne gi meg en termindato så tidlig for den lille spiren vokste veldig i rykk og napp.
Men selvfølgelig så kunne jeg jo ha vært et engangstilfelle.[;)]

ORIGINAL: Låla

Så bra da.[:)]

Men en ting, ang det å si hvor langt man er på vei ut i fra mål når man ikke er passert 12 uker ville jeg ikke stolt helt på. Når jeg var på tidlig ul med gutten våres, var vell i uke 8, så målte de han og da satt hun meg tilbake 5 dager, så terminen ble 25 desember (mensterminen var 20 des), men når jeg kom på den ordinære ul`en så satt de meg fram til den 15 desember, og de sa også at de ikke kunne skjønne at hun kunne gi meg en termindato så tidlig for den lille spiren vokste veldig i rykk og napp.
Men selvfølgelig så kunne jeg jo ha vært et engangstilfelle.[;)]

er helt sant det, jeg stoler ikke helt på det idag i og med at det er så tidligt. Stoler på min menstermin. Med de 2 barna jeg har fikk jeg termin ca 14 dager etter mensterminen å fødte begge to rett før mensterminen.

Så bra at det lille hjertet slo [:)] kan tenke meg det var en herlig følelse! Gleder meg til det blir min tur om to uker! 

ORIGINAL: Knottet2

så hærlig [:)]

Så herlig [:)] 

så bra! [:D] Må være en fantastisk følelse! [:D]

åååå gratulere så mye :) ååå

ORIGINAL: Knottet2

så hærlig [:)]

ORIGINAL: SunShin

så bra! [:D] Må være en fantastisk følelse! [:D]

Signerer denne:)

Back
Topp