Vært på UL idag

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Og Mali blir storesøster til en lillebror
Han lå der å suttet på tommelen (akuratt likens som Mali gjorde på alle ultralydene, og ut kom ei jente med MEGET stort suttebehov, men som nektet smokk [&:])
Alt var bare bra med lille skatten i magen!

Termin ble flyttet til 30. August fra 1 september [:D]

Morkaka er nå forliggende så må tilbake i uke 32 for å sjekke at denne har flyttet seg tilbake, om ikke blir det keisersnitt [:-]

Morkaka lå nå på fremre livmorvegg så må tilbake i uke 32 for å sjekke at denne har flyttet seg tilbake, om ikke blir det keisersnitt

gratulere med en lillebror!![:)]

fremre? det er vell ikke farlig.(jeg hadde det sist) er vell om den ligger langt nede forann livmormunnen som er farlig?

ORIGINAL: TauZa

Morkaka lå nå på fremre livmorvegg så må tilbake i uke 32 for å sjekke at denne har flyttet seg tilbake, om ikke blir det keisersnitt

gratulere med en lillebror!![:)]

fremre? det er vell ikke farlig.(jeg hadde det sist) er vell om den ligger langt nede forann livmormunnen som er farlig?

Ja altså kanskje jeg misforstod da, (lå jo i min egen lykkerus), for den ligger nede foran utgangen [8D]

Gratulerer med en lillebror i magen[:)]

Gratulerer så utrolig masse med en kjakan i magan [:D][:D]

Gratulerer med lillebror i magen! [:)]

Gratulerer så mye med en gutt i magen[:D]

Gratulerer så mye[:D]

Gratulerer så mye;)

Må jo si gratulerer med lillebroren her også da!

Artig at vi sitter her med samme termin også, spennende[:D]

Vi krysser fingrer og tær (krysser mannens og storebror sine også jeg) for at morkaken oppfører seg og flytter på seg.

Back
Topp