Vært på UL idag igjen.

• Trådstarter Trådstarter Bethlisa
  • Opprettet Opprettet
B

Bethlisa

Guest
Enn skal virkelig få prøvd seg asså. UL idag viste en rund fin perfekt fostersekk, med embryo som lå helt inntil "veggen". Hjertet hadde dessverre ikke startet opp. :(
Gynekologen sa at han helst ville sett at det var hjerteaktivitet idag 6+1, men at det kunne være for tidlig (at det manglet et par dager). Han sa at alt håp er ikke ute, men at jeg nok også kunne forberede meg på det verste. Han sa jeg skulle komme tilbake om en uke da han kun er der hver tirsdag.
Jeg klarer jo ikke vente så lenge, så jeg har bestilt UL på en annen klinikk jeg har brukt før til Torsdag.
Tok ny hcg idag også.
Litt av en karusell det her. Skal det virkelig gå gærent en 3 gang på rad på under et år.....

Uff, bethlisa! Det er helt grusomt ikke å vite! Jeg fikk beskjed av st. Olavs om at hjerteaktivitet ikke alltid var så lett å finne før i uke 7.. Kjenner også ei som ikke så det 7+1, men på ny ultralyd 7+4! Jeg har veldig troa og krysser alt jeg har for at du har terminspiren din i magen! ❤️

Huff "/ ... krysser alt jeg har for deg og den lille spira <3

Å nei, for en grusom beskjed å få.. Tenker det blir noen tunge dager nå og skjønner godt at du bestilte ul privat.
Krysser fingrene for deg <3

Fikk svar på hcg'n jeg tok igår. Den var på 7880. Tror det er i minste laget. :(

Her er målingene så langt:

4+0: 37
4+2: 123
5+0: 1424
6+1: 7880

Hva tenker dere?

Fikk svar på hcg'n jeg tok igår. Den var på 7880. Tror det er i minste laget. :(

Hva tenker dere?

Hvis du ser på denne tabellen så vil jeg forstå det slik at du da faller innenfor at du er i svangerskapsuke 7 ( altså er i starten av din 7'ende uke) og ser på uke 7 at din måling er godt innenfor den da, til å være første dagen i uke 7 i tillegg :)

ImageUploadedByBV Forum1445428909.894468.jpg

Jeg vet ikke jeg Bethlisa, men jeg krysser fingrene for deg!

Kom over denne. Ga meg et lite håp iallefall :)

f48886b097d9da1cb39afbbcf0315a5f

Hva tenker dere?
Synes dette ser ut som veldig fine tall med fin stigning!

Jeg har til sammenligning følgende verdier:
4+0 (ettermiddag): 35
4+2 (morgen): 79
4+4 (natt til 4+5): 268
4+5 (morgen): 293
4+6 (morgen): 379

Vi begynte jo ganske likt, men dine har jo dratt skikkelig ifra! Så tror nok ikke du trenger å være bekymret, kjære! ❤️

Jeg har hørt at det kan være vanskelig å finne hjertelyd helt ut i uke 7. Syns ikke HCG verdiene ser så ille ut.
Masse lykke til på UL i morgen=)

Jeg var på UL 6+2 og da fant han ikke hjerteaktivitet. Jeg skal tilbake nå på fredag, men legen sa ingenting til meg om at det ikke var normalt :) Helt sikre på at vi får positive opplevelser begge to om noen dager :)

Jeg var på UL 6+2 og da fant han ikke hjerteaktivitet. Jeg skal tilbake nå på fredag, men legen sa ingenting til meg om at det ikke var normalt :) Helt sikre på at vi får positive opplevelser begge to om noen dager :)

Så bra han ikke sa noe om det da :)
Har du målt hcg? Og hvordan har den event vært?
Jeg lurer på om alt har stoppet opp hos meg jeg siden HCG har stagnert så.

Min HCG var 8500 når jeg var 5+2, men det sier egentlig ingenting for deg - det er jo så store variasjoner :) Men vet du hvorfor du har mistet de tidligere gangene? Skjønner det er lettere for meg å ta ting med ro og tenke ting er normalt siden jeg ikke har opplevd slik som deg. Men jeg har ikke flere HCG tester så jeg vet ikke hvor mye stigning det har vært

Back
Topp