Vært på UL i dag

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
DEN STORE UL DAGEN

Da er vi hjemme fra UL[:)] Vi venter en frisk, fin og aktiv baby

Sa til jordmor med en gang jeg la meg ned at om hun kunne se hva det var så ville vi ikke vite det[:)] Det var hun i grunnen glad for, for hun likte ikke å si det heller[:)] Men da vi var ferdig så sa hun med et lurt smil: Jeg vet hva dere får[;)][8D] Da var det ikke lett å la være å spørre[8D][:D] Men vi holdt på det vi ble enig om og vet fortsatt ikke hva som gjemmer seg der inne[:)]

Terminen ble forresten flyttet til 10 juli[:)] Så var 17 uker da jeg stod opp i dag og i morgen er jeg 18 uker[8D][:D]
Den lille der inne var ikke så villig til å vise seg i profil. Viste oss stadig hvor sprek h*n er ved å ligge med beina opp mot ansiktet (det har h*n etter sin far[:D]) og snudde stadig rompen eller ansiktet mot oss[:D]

Neste UL er om 14 dager og da skal oldemor (mnnen sin bestemor) bli med[:)] Hun gleder seg masse[:)]

Så godt å høre at det ble en vellykket ultralyd..

Og at lillegull greide å gjemme seg slik at dere ikke fikk vite hva som gjemmer seg der..[:D] Jeg hadde aldri greid å gå derfra om jordmor hadde sagt noe slikt til meg..[:D]

Så greit å bli satt frem så mye då.. Trodde ikke de pleide å sette frem så mye med prøverør.. Men er jo veldig greit med en uke mindre å vente då..[:)]

så deilig at det er bra. deilig å se lille nurket tenker jeg. flink du som ikke ville vite hva det er. jeg klarte ikke det.

Så flott at alt sto bra til med den lille. [:)][:)][:)]
Spennende å ikke vite kjønnet da.

Signerer denne[:D]
ORIGINAL: Nesing

Gratulerer med vel overstått rutine-UL, Randålf! Herlig når alt er slik det skal være. Hehe, når jm var så sikker på kjønn, tror jeg temmelig sikkert at jeg vet hva dere venter [;)]. Det har dere sikkert tenkt på selv også..... Uansett, kos deg videre med den voksende magen og babyen som er der inne! [:)][:)]

Gratulerer med vellykket UL og en frisk og aktiv krabat![:D] Så flinke dere var som ikke fikk vite kjønnet selv om jordmora var så sikker på at hun visste hva det var!! Og plutselig er du jammen 18 uker på vei også![:)][:)]

for en fantastisk opplevelse[:D][:D][:D][:D] 

ORIGINAL: *Bobbo*

Så flott at alt sto bra til med den lille. [:)][:)][:)]
Spennende å ikke vite kjønnet da.

sign[:)]

ORIGINAL: hegemw

så deilig at det er bra. deilig å se lille nurket tenker jeg. flink du som ikke ville vite hva det er. jeg klarte ikke det.

[:D]

Back
Topp