Vært på UL i dag

Tullemor79

Gift med forumet
da var det tid for ny UL igjen, og knøtta vokser som de skal!! Store og fine er de, ble beregna til ca 1200g hver så er jo ikke så rart det begynner å bli tungt![8D] De ligger fortsatt en i hodeleie (ligger lengst ned) og en i seteleie, så holder det seg sånn kan jeg føde vaginalt!!! Morkaka som lå delvis over mormunnen har flyttet seg, og livmorhalsen min er lukka og fin og ca 4,5cm lang så ingen fare for at det skjer noe på en god stund ennå! Deilig å få bekrefta at alt er som det skal.

Jeg sa ifra at jeg ble dårlig sist, så i dag lå jeg litt på sida og merka ingenting. Utrolig deilig! Fikk ingen bilder for han sa at nå er de så store at det blir ingen bra bilder likevel. Jeg spurte litt om 3D-UL siden så mange på terminforumet skal ha det, og da sa han at det ikke er noe poeng med tvillinger for det er så trangt inni der at det blir ikke bra bilder. Han skiftet over til 3D for å vise meg, og det var ikke lett å se hva det var på skjermen gitt så det er ikke penger jeg trenger å bruke[:)] Ny kontroll om 3 uker, satser på alt er like fint da!!

Så bra å høre at du har hatt ennå en vellykket ultralyd.. Og at alt ser bra ut med de små..

Ikke rart det begynner å bli tungt nå nei... [:D]

Godt at han som tar ultralyd er ærlig ang 3D-ultralyd, slik at dere slipper å "kaste" vekk pengene på det..[:)]

Jeg hadde ikke tenkt til å ta 3D-ul uansett jeg, ble bare så overrasket over at han sa det ikke var lett å få bilder nå av de i det hele tatt siden de er så store og man anbefaler rundt uke 27 på 3D... veldig bra at han var ærlig ja, og greit å få se det med egne øyne også!!

Så herlig å høyra at alt er som det skal og at det ikkje er nåken fare for tidlig fødsel[:)]

Ja kan godt forstå at det begynner å bli tungt[;)]

Så herlig å høre at alt sto bra til med de små,og at livmorhalsen er lang og lukket[;)]
blir spennende å følge deg videre,klem;)

ORIGINAL: *Laila*

Så herlig å høre at alt sto bra til med de små,og at livmorhalsen er lang og lukket[;)]
blir spennende å følge deg videre,klem;)

Sign[:)]

så bra at alt er bra med dine 2 små[;)][;)]lykke til videre i svangerskapet[;)][;)]

Tusen takk jenter!![:D] Deilig å vite at alt står bra til!

ORIGINAL: t.t.h.

så bra at alt er bra med dine 2 små[;)][;)]lykke til videre i svangerskapet[;)][;)]

Signerer.

Kjekt å lese at alt stod bra til på ultralyden[:D] -ingenting er bedre enn det!!
Lykke til videre frøken[:)][:)] og gratulerer med 27 uker om 2 dager, stikker nok innom for å se magebilde da![;)]

Back
Topp