Vært på UL i dag

Tullemor79

Gift med forumet
Da har endelig jeg også vært på ordinær UL, og der stod alt bare bra til!! Termin ble flyttet fra 10. til 8. mai, så det er jo deilig! Begge knøtta var veldig aktive, så det var vanskelig å måle. Fikk kun et bilde, og det var ovenfra så en så begge hodene ved siden av hverandre... rimelig skuffa over det kan man si...[:(] Skal på UL igjen om 4 uker da siden det er to, så da skal jeg spørre om ikke jeg kan få bilder da. Spurte også om 3D og fikk beskjed om at det må man gå privat og betale for, de har det på sykehuset også men bruker det ikke... jaja, mye forskjellig praksis ute og går skjønner jeg[:@] Men, begge tassene har det tipp topp, ligger med hodene mot ribbeina mine og beina ned og den ene sparket for harde livet inn i skilleveggen mellom de! hehe[:D]

Skjønner godt at de ikke tar seg tid til 3D, var bare at hu fant et bra bilde i profil og da hadde det jo vært moro om hu slo over på 3D for å se hvordan den ser ut!! Men for all del, det viktigste er at alt ser bra ut og at ingenting virker unormalt!! Får jo se de igjen om 4 uker også[:D]

Så flott at alt står bra til med dine to sprelske babyer.

Fikk du greie på kjønn, eller er det kanskje hemlig?

Kjønn skal vi prøve å ikke vite før de kommer!!

Reagerte på en ting. Måler de ikke lengden på fostrene på ordinær UL?

ORIGINAL: bet

Så deilig at alt ser bra ut da [:D] håper de er litt mer klar for fotografering neste gang[;)]

Back
Topp