vært på ul i dag

Lillebabs..

Glad i forumet
Jeg var på fredag, og da så han ikke noe hjerte men han så en plommesekk inne i fostersekken.. var tilbake i dag og der var det et lite bankende hjerte[:D] 
Men det var ikke så stort som han hadde håpet på, så jeg skal tilbake neste torsdag.. Han sa det var 2mm langt nå og om en uke regnet han med at det skulle være ca 1cm. Han mente derfor at jeg var 5+noe.. det vil si at jeg har fått positiv test 2+ 3 [:-] og det går jo ikke ant!
vet derfor ikke helt hva jeg skal tro?? [8|]

Det går nok bra[;)] Kan tenke meg at det var godt å høre hjerterytmen i dag:) Jeg var på ul på fredag oxo, da så vi den lille men fikk ikke høre hjerterytmen. men vi så at hjerte slo[:D]

ORIGINAL: bitteliten01.04.10

Det går nok bra[;)] Kan tenke meg at det var godt å høre hjerterytmen i dag:) Jeg var på ul på fredag oxo, da så vi den lille men fikk ikke høre hjerterytmen. men vi så at hjerte slo[:D]

jeg fikk ikke høre hjertet jeg heller, så bare hjertet [;)]  å ja det var deilig[:D]

Så deilig å få se det lille hjertet slå[:)] Jeg har hørt at noen kan teste posetivt veldig tidlig åsså til noen kan fostret legge seg i "dvale" å da vokser det ikke noe i den perioden... Men skal ikke si det forsikkert altså...

Noen barn er jo mindre enn andre da.. At h*n er liten av vekst altså..? Jeg vet ikke jeg.. Det går vel ikke an å teste posistivt rett etter befruktning.. Hvis ikke du har telt feil?

Har også fått høre at embryoet kan ligge i dvale i utviklingen, faktisk opp til 2 uker om det jeg har hørt stemmer, det er derfor man kan bli satt en del tilbake på UL selv om man vet selve befruktningsdatoen. Men, er jo ikke alltid babyen er enig i den endelige UL terminen, likevel.[;)]

ORIGINAL: *obaibi*

Noen barn er jo mindre enn andre da.. At h*n er liten av vekst altså..? Jeg vet ikke jeg.. Det går vel ikke an å teste posistivt rett etter befruktning.. Hvis ikke du har telt feil?

Nei tror jo ikke heller at det går an, derfor jeg synes det er rart, for sånn som jeg trodde det var, testet jeg positivt 3+3, men om jeg er en uke kortere som legen tror, har jeg altså testet positivt 2+3.. men er nok som noen andre her sier da, at forsteret har lagt seg i dvale..[8D]

ORIGINAL: Athravil

Har også fått høre at embryoet kan ligge i dvale i utviklingen, faktisk opp til 2 uker om det jeg har hørt stemmer, det er derfor man kan bli satt en del tilbake på UL selv om man vet selve befruktningsdatoen. Men, er jo ikke alltid babyen er enig i den endelige UL terminen, likevel.[;)]

Ja da får jeg håpe at det er noe sånt da [:)]

Back
Topp