vært på UL i dag

jas

Forumet er livet
I dag har vi vært på ultralyd [:D]
Terminen ble flyttet fra 10. til 7. oktober, så er veldig fornøyd med det [:)]
Alt sto bra til med knøttet, selv om h*n lå veldig kronglete til og vi fikk sett veldig lite..
Fikk med oss bare et bilde hjem, så det var litt skuffende..
Men [:D] siden jeg har lavt stoffskifte så skal jeg tilbake i slutten av juni for ekstra kontroll og en kjapp ultralyd til [:)]
Så får vi håpe knøttet ligger litt bedre til [:D]

og så ble det en

................................GJETT DA [:D]

ORIGINAL: AuroraogMamman

åå så bra da!!![:)]

men du, et lite spm.... er/var du ofte til kontroll av stoffskiftet (blodprøve) i svangerskapet?  husker ikke fra sist gang, og legen denne gang er så innmari sløv....

Forrige svangerskap fikk jeg ikke en eneste sjekk!
Jordmora ba meg sjekke meg en gang i uke 33 tror jeg, for da var jeg så utrolig hyper og stressa..
Fikk da også beskjed om at jeg skulle sjekkes gjevnlig..

Denne gangen er jeg litt mer klar over at jeg må ta et par blodprøver ekstra..
Men, ble jo ganske overrasket over at jeg fikk ekstra kontroll på sykehuset, og ultralyd da [:)]
Det var visst for å sjekke at fosteret vokser som det skal i svangerskapet, siden det er avhengig at jeg er riktig medisinert..Greit å få beskjed om sånt syns jeg.
Er rart at alle leger ikke tar hensyn til dette, ble veldig satt ut forrige gang når jeg hørte at jeg burde bli ekstra fulgt opp...

Det ble en liten prins til [:D]

så nå må vi lete etter guttenavn, for det hadde vi nemlig ikke klart..[;)]

Masssse gratulere med prinsen
Har selv blitt operert for stoffskife. Har derfor ingen stoffskifte.Tar piller. Tok bare vanlig prøve hos legen ett par ganger. Ellers ingenting.
MASSE LYKKE TIL VIDERE

gratulerer så mye med den lille gutten i magen [:)]

ORIGINAL: LinnSB*

gratulerer så mye med den lille gutten i magen [:)]

Back
Topp