Vært på UL i dag..

*LilleHåp2016*

Betatt av forumet
Og alt så bra ut :D

Men jeg er ikke 8+1 som jeg har beregna..Kroppen har kanskje vært litt ustabil etter sa'en i oktober? Så jeg ble satt tilbake til 5+4 !! :joyful: skjønner ingenting av det iom at jeg får så eggløsningssmerter og fikk positiv g.test 10 dpo. Noen som kan forklare det?

Og det betyr at jeg må forlate dere her inne og flytte til september! :Heartred
 

Vedlegg

  • 20160104_124458.jpg
    20160104_124458.jpg
    495,6 KB · Visninger: 60
Så bra å høre at alt er bra med dere ☺..jeg har ikke svar på hvorfor ble du satt tilbake, men kanskje det spiller ingen store rolle om du føder i august eller september☺
 
Så bra at alt var bra!
Men det var jo et stort hopp tilbake? Fikk du positiv test 10 dpo og skulle vært over 8 uker nå? Kan det være et av de eggene man hører at går i dvale?
 
Så bra at alt var bra!
Men det var jo et stort hopp tilbake? Fikk du positiv test 10 dpo og skulle vært over 8 uker nå? Kan det være et av de eggene man hører at går i dvale?

Ja kanskje det! :happy: ja, positiv test 10 dpo og skulle være 8+1 i dag. Det spiller selvfølgelig ingen rolle om det blir august eller september, men jeg fikk det liksom ikke til å stemme:p Vi så heldigvis hjertet slå.
jeg var ikke klar over at egg kunne gå i dvale. Kanskje jeg må lese litt om det:)
 
Så bra å høre at alt er bra med dere ☺..jeg har ikke svar på hvorfor ble du satt tilbake, men kanskje det spiller ingen store rolle om du føder i august eller september☺

Det spiller ingen rolle om det blir august eller september :happy: Men det stemte så dårlig med eggløsningsdato. Så det var bare litt merkelig :D
 
Jeg hadde jo eggløsning 22 november.. og positiv test 10 dager etter. ifølge legen så starta på en måte min mens 26 november... Det er jo helt rart og feil :p Jeg skjønner så lite nå. Men størrelsen på embryoet lyver jo ikke :happy:
 
Back
Topp