Vært på ul i dag:+)

angelinn

Flørter med forumet
Hei alle sammen[:D]!!!
I dag har jeg vært på ultralyd og det var helt fantastisk å se!! Det er en liten prins der inne så nå er jeg ganske lettet[:)]. Har jo gruet meg litt fordi jeg ikke har hatt noen symptomer, ingen mage heller. Men nå er alle bekymringer borte. Legen kommenterte at magen var ganske flat, men det gjør jo ingenting så lenge alt står bra til med den lille. Han sa den lille så helt perfekt ut og terminen ble bare flyttet en dag. Så jeg er kjempefornøyd!!!

Stoooor klem fra meg[:D]

Så morsomt! [:D] Jeg skal inn neste torsdag og gleder meg som bare det!! Har allerede hatt en ul i uke 12, men da kunne de ikke si nøyaktig termin og kjønn osv... det var veldig spennende uansett, vi kunne se armer og bein som sprellet osv...[:D]
Når har du termin??

Ja, du har mye å glede deg til!! Var skikkelig fasinerende! Klarte ikke å slutte å smile[:D]. Jeg har termin 3 juni. Gleder meg kjempemye!! Spesielt etter i dag. Alt ble liksom mer virkelig nå. Ser du har har to gutter fra før. Er vel uansett like spennende hver gang tenker jeg. Ønsker deg lykke til neste torsdag!!!

Så morro[:D]
Gleder meg masse til jeg skal på UL den 23.januar[;)]
vi skal også vite hva det blir, visst h*n ikke er veldig sjenert da..hihi[8D]

Takk for det! Er ganske sliten fortiden[&o], så jeg trenger noe å se fram til!![:)]

ååå så gøy,en gutte baby gratulerer.

gleder meg til jeg er i dine sko[:D]

Så morro og ha vært på ul angelinn[:D]kjempestas med en prins[:)][:)]jeg gleder meg til jeg skal dit om noen uker[;)]

Oi så artig å høre! Og her har det skjedd mye siden sist! Plutselig masse aktivitet på forumet. Det er gøy! Skal selv på UL om en uke, og gleder meg veldig. Vi går et spennende år i møte, jenter! Godt nytt år, forresten!

Back
Topp