Vært på UL i dag!!!

nettemor

Forumet er livet
Men han gadd ikke vise seg frem no særlig hadde hendene foran ansiktet hele tida.. hmmmm så noen fine 3D bilder ble det ikke[:(]
Men ellers var alt bra , han trives nok godt inni der, målene på babyen tilsvarer uke 29+6, og han veier nå ca, 1350 gram...[:)]
Ååå gleder meg sånn, nå har jeg lyst til å springe ut å kjøpe alt babyutstyret jeg kan finne he he[:D][:D]

Så koselig da! Jeg var på 3d for en uke siden, og hun var ganske sjenert hun også.. Fikk ikke noen gode bilder i det hele tatt.. Enten hadde hun henda foran ansiktet eller så var totten i munn [:)]
Men det var uansett deilig å få vite at alt var normalt og at det fortsatt var en jente!
Får håpe de blir litt mere foto-villige når de kommer ut [:D]

He he ja får håpe de viser seg mer da ja[:)]

Var på Nøtterøy jeg da, det er ikke 3D UL, men bare bildene i 3D...

Å ja.. Men sikkert bra for det da [:)] Veldig rart å se de så levende der inne..

Så moro da[:D] Var du på Nøtterøy nå også eller?? Lurer på å bestille ul der nemlig...

Godt det ikke bare er min baby som er stor for alderen[:D] Håper voksinga roer seg littegrann før fødselen....[&:] Hvis ikke får jeg jo diiiger baby!

Så gøy da nettemor[:D]

Jeg fikk vite at hun veide litt over 1200 gram, og kom til å veie 3500- 3600 når hun ble født. Hvis veksten fortsatte som den har gjort da [:)] Så da er hun før skjema denne inni her også [:)] I følge babyvrden sine mål skulle hun veid ca en kilo [:)]

Jeg er veldig fornøyd på nøtterøy, men om du skal kunne se noe særlig så burde du gjøre det ganske fort snuppa80, for det var ikke lett å få fine bilder når han var blitt så stor.
Men de tar seg jo så god tid der borte, fler jeg får svar på masse, og de forklarer så bra.

Han sa babyen kom til å veie litt i overkant av fire kilo, om jeg gikk frem til termin[:)]
ORIGINAL: fruluna

Jeg fikk vite at hun veide litt over 1200 gram, og kom til å veie 3500- 3600 når hun ble født. Hvis veksten fortsatte som den har gjort da [:)] Så da er hun før skjema denne inni her også [:)] I følge babyvrden sine mål skulle hun veid ca en kilo [:)]

Oj da!!! Det blir en stor gutt det da!! He he. Har det tydeligvis godt i mammas mage iallefall. [:D]

Så moro da [:)]
Kanksje han er litt sjenert...hihi [:D]

Blir nok en stor gutt ja, men er det noen som vet om man kan sjekke på sykehuset eller no om bekkenet mitt ikke er for smalt og sånn, jeg er jo så liten , men det behøver vel ikke ha noe å si?

Så moro at du har sett babyen i dag! Kan tenke meg at det var koselig! Vet ikke helt om de kan sjekke dette med bekkenet, men jeg trodde at jordmor og lege ville sagt noe om det hvis det hadde noen fare. Tror man må være veldig liten for at det skal være vanskelig, men jeg veit ikke altså!

M

Godt at alt er som det skal være. Stikk og kjøp det du har lyst på, det er jo en del av gledes pakken[;)]

Hei hei Nettemor.

Så gøy at du var fornøyd i dag da. Jeg har vært hos legen min i dag. Blodtrykket mitt var normalt igjen. Har nok sykehus blodtrykk jeg [:D]
Vi lurer på om vi skal ha en priv ul til. Benjamin vil gjerne ha det. Vi fikk se en helt klar tissemann i går og han trodde det var en jente det andre. Men jeg føler meg ikke sikker [:)]

Går det bra om dagen??

Har ei venninne som fikk sjekka bekkenet sitt. Trur det ble gjort med CT, men husker ikke sikkert. Veit om små jenter som har født store barn uten problem, men for min del skal jeg be om sjekk av både bekken og fødselsvekt! Greit å ha det klart når jeg ligger der og skal ha den ut[:)]

litt dumt at han ikke ville vise seg i dag da.men han vil nok la mor vente i spenning[:D]

det viktigste er jo at han har det bra inni der[:)]

så løp å kjøp baby utstyr du...åh det gleder jeg meg til[:D]

Back
Topp