Vært på UL i dag og blodtrykksmåling *oppdatert*

Tonetrollet

Elsker forumet
Da har vi vært på ul i dag, og bebisen var kjempeaktiv. Alt var bra med den lille, vekst og fostervann og aktivitet.
Men blodtrykket mitt er for høyt og protein i urin, så de satte på med blodtrykksapparat som jeg skal gå med 1 døgn.
Skal inn og lese av det i morgen.
Legen sa at det var begynnende svangerskapsforgiftning. :-(
Så jeg skal på kontroll på tirsdag og ny ul om 2-3 uker.

Var på sykehuset i dag lørdag og fikk lest av døgnmåleren for blodtrykk, og de var ikke fornøyd med resultatet.
Så jeg fikk blodtrykksmedisin, og håper det hjelper. Kontroll på torsdag igjen.
Er begynnende svangerskapsforgiftning...nei Siljegulli..skjønner heller ikke vitsen med forgiftning!!!
Fikk beskjed om å ta kontakt med en gang dersom det skulle være noe.
Så nå er det bare å ta det med ro og håpe at det ikke blir værre.

Huff da [&o] ikke no gøy med sf [&o]
hvor langt har du kommet nå da? Godt å høre at alt står bra til ellers med bebisen og magen [:)]

Huff da snuppa. Håper det blir bra och att det är falskt alarm!!

Goo Klem!!

huff,,, hoper og det er falsk alarm,,, lykke lykke til [:)]

Føle me dej...

Va innlagt på føden sjøl tirs til ons pga høgt blodtrykk, ødem og protein i urinen...

He leie på sofaen sida og i dag he ej haudeverk [:'(] Fekk beskjed om å ta mej to paracet pilla å ringe igjen til føda om de ikkje ga sej innen en time... So no ligge ej å venta på at dei skal bgynde å virke... 30 min igjen å fortsatt låkt [:@][:@][:@]

Det er uansett kjedelig med svangerskapsforgiftning. Det hadde jeg sist og de måtte sette meg igang. Kan ikke si det anbefales så håper du slipper det.

F*** ta de der forgiftningene altså[:'(] Jeg ser ikke poenget!!!

Isj og usj...vi føler med deg, magen og jeg....[:'(]
Håper det ikke er så alt for ille da, så den lille får være litt lengre i magen!!!!
Klemmer[:)]

ORIGINAL: tausa

Føle me dej...

Va innlagt på føden sjøl tirs til ons pga høgt blodtrykk, ødem og protein i urinen...

He leie på sofaen sida og i dag he ej haudeverk [:'(] Fekk beskjed om å ta mej to paracet pilla å ringe igjen til føda om de ikkje ga sej innen en time... So no ligge ej å venta på at dei skal bgynde å virke... 30 min igjen å fortsatt låkt [:@][:@][:@]

Huffda! Ikke bra. Har også hodepine, men håpa det kom av at jeg ikke haar sovet i natt pga.det der blodtrykksapparatet.Argh!:-) Må få høre hvordan det går med deg!

ORIGINAL: bettand

Det er uansett kjedelig med svangerskapsforgiftning. Det hadde jeg sist og de måtte sette meg igang. Kan ikke si det anbefales så håper du slipper det.

Ble du satt igang mye tidligere da?
Håper jeg slipper det ja, det kommer vel an på hvor alvorlig det er..

uff da [&o] ja da må du ta det rolig!! masse god bedring ...

ORIGINAL: Tonetrollet

ORIGINAL: tausa

Føle me dej...

Huffda! Ikke bra. Har også hodepine, men håpa det kom av at jeg ikke haar sovet i natt pga.det der blodtrykksapparatet.Argh!:-) Må få høre hvordan det går med deg!

Haudeverken gjekk over heldivis [:D][:D][:D]

Men ligge på sofaen å tek de me ro for å være på den sikre sida...

Skal på kontroll med JM på sjukehuse mandag. So ej kryssa for at alt e stabilt [:D]

He ikkje so lyst til å bli såtte i gong eller KS. Ej vil ha en HEILT NATURLI FØDSEL *bank i borde*

Uff, høres ikke bra ut. Håper at medisinen og litt ekstra ro gjør susen for deg.

Back
Topp