Da har jeg komt hjem fra ul. Først gikk jeg innom legekontoret og der fikk jeg endelig svaret på hcg-prøven jeg tok på mandag. 19302!! mot 4049 på forrige tirsdag. Gooood stigning :) Men klart ikke helt slå meg til ro da en godt kan ha stigning selv om en har en ma. (i og med at jeg plutselig mistet symptomene mine).
Gynekologen hadde tenkt på meg, og var sikkert like spent som meg på hvor mange vi fant der inne i dag :P Etter kort leting fant han en liiiiiiten jelly bean med et enda mindre BANKENDE hjerte
Han målte det til ca 4mm langt, og utifra målingene i dag ville termin være ca 18.juni :) :) Jeg er SÅÅÅ lettet nå!!!! HURRA!!!!!!
I og med at jeg har hatt flere spontanaborter spurte han om jeg ville komme tilbake på ul om 3 uker ca... JATAKK!! :) Så da skal jeg tilbake den 12.november. Måtte spiren holde seg i live, og tiden gå fort frem til da ;)
Gynekologen hadde tenkt på meg, og var sikkert like spent som meg på hvor mange vi fant der inne i dag :P Etter kort leting fant han en liiiiiiten jelly bean med et enda mindre BANKENDE hjerte
Han målte det til ca 4mm langt, og utifra målingene i dag ville termin være ca 18.juni :) :) Jeg er SÅÅÅ lettet nå!!!! HURRA!!!!!!I og med at jeg har hatt flere spontanaborter spurte han om jeg ville komme tilbake på ul om 3 uker ca... JATAKK!! :) Så da skal jeg tilbake den 12.november. Måtte spiren holde seg i live, og tiden gå fort frem til da ;)