Vært på UL :)) *bilde*

~~Svima~~

Glad i forumet
Da fikk jeg se lille knøttet :-) Termin ble satt til 8.januar og fikk med en cd med bilder og video..
Alt så perfekt ut så langt og h*n sprellet som bare det ;-)

Prøver å legge til bilde om jeg husker hvordan.

Sååååå glad :)) H*n er nyyyydelig emoticon

For noen fantastiske bilder! Så heldig du er! Gratulerer med et nydelig nurk!

Hemmelig en stund! skrev:

sign!!! utrolig herlig.. gleder meg til jeg skal :)

Helt nydelige bilder! Ser jo ut som en liten baby allerede, litt overraskende at babyen ser så "ferdig" ut så tidlig. Men jeg har vel bare sett bilder fra "vanlig"ultralyd så tidlig, og ikke i 3D/4D

Åh, så nyydelige ultralydbilder!!! :D Det er så herlig å se på, spesielt når jeg selv ikke har opplevd ultralyd enda... Jeg er 9+6 i dag, det er sprøtt å se disse bildene å tenke at min baby ser ca slik ut i magen min om 3 dager... Helt surrealistisk! <3
Kan knapt vente til det er min tur :))

Så fine bilder :) fine, lille knøttet

Ble overrasket selv over utviklingen :) og som h*n sprella og sparket og tok salto :))) Ble veldig virkelig og måtte le hele tiden :)

Gled dere, det var veldig godt å se skjønningen min emoticon  Der allerede frem mot ordinær UL.
Når mannen kommer hjem skal han få se videoene, LYKKEemoticon

såå fantastisk fint og sjå :) me ska på ul imårå og få sjå knøttet vårt <3 e då bare 7+4 mn glede mg t å sjå :) mannen ska og være md her:)

Så nydelig;) 

signerer. så flotte bilder!

Så fantastisk fine bilder! 
Virker som om mye skjer på kort tid. Gleder meg til min neste om en uke, da er jeg 10+3 

sign

Wow så fine bilder :-) Utrolig kult med det 3d-bildet..stilig å se at de ser sånn ut allerede etter 10 uker...så små men likevel små babyer :-)

Ja jeg skvatt litt når han byttet til 3d måtte nesten le og gråte på samme tid, var veldig spesielt :-) (selv om det er nr 3)emoticon

Fantastiske bilder!

Back
Topp