Vært på UL <3

snart3?

Forelsket i forumet
I går kveld var jeg og samboer på volvat for å ta UL og det var et ille nervøst øyeblikk..
Jeg er som sakt usikker på hvor langt jeg er på vei men det fikk vi på en måte sjekket ut nå.

Vi fikk se en fostersekk med en liten prikk i men det var for tidlig å se noe hjerte slå så vi fant ut at jeg er 6 uker i morgen i steden for at jeg var det på mandag.

Alt så veldig bra ut og var slik det skulle være <3 Ble veldig lettet over å høre det for jeg forventet nesten å se hjertet slå. Men da fikk hun fortalt at jeg bare var litt for tidlig ute <3
Noe som var deilig å høre <3

Så vi fikk ny time til neste tirsdag så da har vi enda mer og glede oss til og se frem til <3

Fikk også svar av legen på ny hcg prøve som jeg tok på mandag og nå lå den på 15 000 <3
Så slipper å ta noen nye prøver <3 På en uke har den steget fra 700 til 15 000 <3
Magisk, så nå slapper jeg helt av og nyter det å være gravid igjen <3

Det hjelper å se at det er noe der ja :) Greit å vite hvor langt man er på vei også.. og så moro det blir neste tirsdag :)

Så utrolig herlig! Jeg har også akkurat kommet hjem fra UL.. Kjempegodt å se at alt er som det skal! 

Gratulerer!:) Med en flott hcg stigning og en vellykket ultralyd<3:) For en service å få ny time så dere kan komme tilbake å få se hjertet slå:) <3

Ja vi er kjempe glade og gleder oss masse til neste tirsdag da vi skal se lille spira vår igjen og et lite hjerte slåemoticon

Back
Topp