vært på UL å sjekka hjertet mitt:O

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Å det var i tipp topp stand ;) lege merket en bilyd på hjertet når jeg var på 12-ukerskontroll, så hun ville sjekke det opp med tanke på min historie med høyt blodtrykk :P

åå så sjekka han hovedpulsåra nedover magen, og så tok han en titt på lille i magen med det samme :D lille sprelle var i form ihvertfall ^^ sprellet mye og hadde tommelen(handa) i munnen ;) herlig dag!! å feiret med å kjøpe meg turkis mammabukse på HM etterpå ;D

Å det var i tipp topp stand ;) lege merket en bilyd på hjertet når jeg var på 12-ukerskontroll, så hun ville sjekke det opp med tanke på min historie med høyt blodtrykk :p

åå så sjekka han hovedpulsåra nedover magen, og så tok han en titt på lille i magen med det samme :D lille sprelle var i form ihvertfall ^^ sprellet mye og hadde tommelen(handa) i munnen ;) herlig dag!! å feiret med å kjøpe meg turkis mammabukse på HM etterpå ;D

Hehhe!! Så bra =) Også så fint med turkis bukse til vår/sommer med struttende mage.
Jeg skal også inn til ul sjekk av hjerte neste torsdag pga bilyd, godt å høre at det gikk så bra med deg da!! Håper jeg også får sjans til å ta enda en sniktitt på lille nurket <3

Så bra :) :) Jeg måtte også ta UL av hjertet mitt sist svangerskap men det var også ufarlig, de sa det var mange som fikk bilyd når de gikk gravide :)

Hehhe!! Så bra =) Også så fint med turkis bukse til vår/sommer med struttende mage.
Jeg skal også inn til ul sjekk av hjerte neste torsdag pga bilyd, godt å høre at det gikk så bra med deg da!! Håper jeg også får sjans til å ta enda en sniktitt på lille nurket <3
krysser fingrer for deg ;) det var ihvertfall ingenting å bekymre seg for hos meg, så det var greit å få det sjekket uansett :) hvis de sjekker hovedpulsåra nedover fra lungene så er jo magen like nedenfor, så da er det jo gode muligheter for en sniktitt :D

Back
Topp