Vært på TUL

Minlillenr3

Elsker forumet
Februarbarna 2020
I dag var jeg på tul og fikk endelig korrigert skikkelig termin som ble satt til 14. Så da er jeg 14 uker i dag. Fikk se en kjempe fin mini baby som sparket og turnet inni der. Det er like vakkert nå som de to andre gangene jeg har sett babyer på ultralyd:D gynekologen min var så i ekstase siden hun fikk så mange gode bilder fra siden så fikk tilsammen 5 bilder:hilarious: men kjønnet klarte vi ikke å se da lille ikke ville vise mellom bena i dag;) håper vi får vite på ordinær ultralyd i september :)
1D6AB2A9-7450-441F-AA9E-41BF707A1B19.jpeg
 
Gratulerer! ❤️ Og så fine bilder!!
 
Hurra! Gratulerer :Heartred Nå blir OUL spennende :D
 
Gratulerer ❤️
 
Så fine bilder!

Var det at ungen lå med hendene mellom bena som var problemet eller?
 
Gratulerer! ❤️ Og så gøy med så fine bilder! :Heartpink
 
Så fine bilder!

Var det at ungen lå med hendene mellom bena som var problemet eller?
Nei den lå å sparka vilt frem og tilbake så hver gang hun prøvde å se mellom bena la h*n bena i kryss:hilarious: men er 4 uker til ordinær ultralyd så da håper jeg vi får se:) er jo helt håpløst å skal kjøpe noe inn til denne babyen i klær da alt er typisk jente og gutte farga. Skal prøve å se litt på Lindex om dei he litt mer nøytrale og spreke farga :)
 
Nei den lå å sparka vilt frem og tilbake så hver gang hun prøvde å se mellom bena la h*n bena i kryss:hilarious: men er 4 uker til ordinær ultralyd så da håper jeg vi får se:) er jo helt håpløst å skal kjøpe noe inn til denne babyen i klær da alt er typisk jente og gutte farga. Skal prøve å se litt på Lindex om dei he litt mer nøytrale og spreke farga :)
Kjønnsnøytrale klær er det virkelig manko på ja. Jeg kjøpte endel newbie fra Kappahl i brunt, grått og grønt når vi ikke viste Sist:)
 
Så koselig! Gratulerer:hello2

Jeg var på TUL i dag (13+5) og vi hadde samme utfordringen som deg; barnet spratt mye rundt, så det tok litt tid for legen å utføre de målingene han skulle:happy090 Alt bra heldigvis, og ser ut til at det blir en liten gutt:love7

Det blir jo spennende å vente noen uker til før kjønnet blir avklart kan jeg tenke meg, men er ihvertfall godt å vite at alt ser bra ut:Heartred
 
Fantastisk <3
 
Back
Topp