vært på time med PT

tosmågull*

Glad i forumet
= personlig trener!

kjempegøy!!![:D] fikk styrkeprogram, skal ha første timen på fredag! Blir og ta pt timer innimellom,og trene programmet (og noen gruppetimer) på egen hånd. Gleder meg! var jo ett ekstra pluss at han PT var veldig kjekk[;)][8D][:D]

Senteret der jeg går har egen spa avd med badstue ( Atskilt dame/herre badstue) + felles badstue og sånn tyrkisk dampbad! Visste ikke at de hadde det.Jeg elsker sånt!

Og så har de egen barnepass, med digert lekerom, filmrom og flinke passere. Så nå kan jeg jo trene etter jobb i barnehagen selv om gubben jobber kveld[:D]

dagens skryt til Elixia...[:)]

Wow!! Hørtes flott ut[:D]

Da ble unnskyldningene ikke mange plutselig..[8D]

Lykke til! Må oppdatere oss om fremgangen da!!![:D]

ORIGINAL: tosmågull*

= personlig trener!

kjempegøy!!![:D] fikk styrkeprogram, skal ha første timen på fredag! Blir og ta pt timer innimellom,og trene programmet (og noen gruppetimer) på egen hånd. Gleder meg! var jo ett ekstra pluss at han PT var veldig kjekk[;)][8D][:D]

Senteret der jeg går har egen spa avd med badstue ( Atskilt dame/herre badstue) + felles badstue og sånn tyrkisk dampbad! Visste ikke at de hadde det.Jeg elsker sånt!

Og så har de egen barnepass, med digert lekerom, filmrom og flinke passere. Så nå kan jeg jo trene etter jobb i barnehagen selv om gubben jobber kveld[:D]

dagens skryt til Elixia...[:)]

Så bra! Elixia har et supert tilbud! Jeg vurderer å melde meg inn i Elixia i Asker nå... Tror det hadde vært dødsbra! Og så får man jo lov å fryse abonnementet i tre måneder rundt fødsel.

Kan jeg spørre hva du betaler i måneden? Min far påstår at Elixia har høyere priser i Asker enn ellers, siden de akkurat har utkonkurrert SATS, men jeg synes liksom det høres litt snodig ut[&:]

overser denne flinkis tråden... *sniker meg ut igjenn*

Jeg er kjempefornøyd,gleder meg veldig til i morgen! [:)]

tror jeg betaler 390 kr i mnd, får litt rabatt gjennom kommunen (jobben)

veldig fornøyd med elixia![:D]

Back
Topp