Baby070117
Betatt av forumet
Idag dro jeg på ultralyd igjen, og fikk se og høre et bankende hjerte Jeg er så glad, lettet og lykkelig!! Har ikke ord Jeg ble satt tilbake noen dager da, så er 6+1 istedenfor Hurraaaa!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt!
Hvor langt hadde du selv beregnet at du var på vei?
Var selv på tidlig ul idag og fikk se ett lite bankende hjerte
Utifra menstermin er jeg 7+1, men ble satt tilbake til 6+4. Skal tilbake om to uker for å se om han vokser normalt
Åja, men det var jo ikke så mye du ble satt tilbake du heller daJeg trodde jeg var 6+4, men er visst da 6+1 istedenfor Så heldig vi er!! Hihi, beste følelsen noensinne å se
Åja, men det var jo ikke så mye du ble satt tilbake du heller da
Ja, vi er veldig heldige
Sa legen din noe om flere ul? Siden fosteret va mindre enn hva du hadde beregnet?
Jeg fikk time til ny ul om to uker, ble litt redd å bekymret når jeg kom hjem og begynte å tenke litt, er redd for at det skal være en feil med fosteret og at det ikke vil vokse noe særlig mer til neste ul eller at det ender i en sa, men de nok sikkert bare unødvendige bekymringer..
Okei, det var no godt å høreNei, han tok målinger, og sa at alt så fint ut i forhold til hverandre og at det var lovende for at alt skulle gå bra. Jeg visste ikke når jeg hadde eggløsning, siden ikke babyen var planlagt - så jeg visste jo ikke nøyaktig dag jeg ble gravid heller. Bestevenninnen min ble også satt tilbake tre dager av han på tidlig ultralyd for litt siden, og alt så bra ut der også Så er ikke bekymret for det! Må ikke til flere UL, men kommer til å bestille en i uke 12 ca for å se at alt er bra
Okei, det var no godt å høre
Er greit å ta en ul i uke 12 ja, så har man litt kontroll og kan roe seg ned
Haha, så godt å høre at det er likt for alle, har gått i google fella sjøl å blir så bekymraJa, er fint med alt man kan roe seg ned med! Haha, man blir jo GAL av å Google og lese alt. Er jo ikke mulig å kose seg med graviditeten når man googler seg ihjel Huff. Håper det går bra for oss begge
Så herlig
Skal selv på tidlig ul på torsdag, trur jeg er rundt 6uker på vei da. Kjempe redd for at de ikke skal se noe bankende hjerte..
Åå så herlig må være fantastisk å se det bankende hjerte<3
Haha, så godt å høre at det er likt for alle, har gått i google fella sjøl å blir så bekymra
Lurer på om jeg bare må kutte ut heile greia så sjela får ro ei lita stund
Det håper jeg åsså, skal bli så godt å komme til uke 12, DA kan man heldigvis senke skuldrene litt