Vært på tidlig ultralyd idag ❤️

Så flott, må være deilig. :) 14 dager til vi antakeligvis får se. :)

Så kjekt! :)
Hvor langt hadde du selv beregnet at du var på vei?
Var selv på tidlig ul idag og fikk se ett lite bankende hjerte :D
Utifra menstermin er jeg 7+1, men ble satt tilbake til 6+4. Skal tilbake om to uker for å se om han vokser normalt :)

Så deilig <3, slutten av mai ul og gleder meg til å se om alt er bra :)

Så kjekt! :)
Hvor langt hadde du selv beregnet at du var på vei?
Var selv på tidlig ul idag og fikk se ett lite bankende hjerte :D
Utifra menstermin er jeg 7+1, men ble satt tilbake til 6+4. Skal tilbake om to uker for å se om han vokser normalt :)

Jeg trodde jeg var 6+4, men er visst da 6+1 istedenfor :) Så heldig vi er!! Hihi, beste følelsen noensinne å se :D ❤️

Jeg trodde jeg var 6+4, men er visst da 6+1 istedenfor :) Så heldig vi er!! Hihi, beste følelsen noensinne å se :D ❤️
Åja, men det var jo ikke så mye du ble satt tilbake du heller da :)
Ja, vi er veldig heldige :D
Sa legen din noe om flere ul? Siden fosteret va mindre enn hva du hadde beregnet?

Jeg fikk time til ny ul om to uker, ble litt redd å bekymret når jeg kom hjem og begynte å tenke litt, er redd for at det skal være en feil med fosteret og at det ikke vil vokse noe særlig mer til neste ul eller at det ender i en sa, men de nok sikkert bare unødvendige bekymringer..:)

Åja, men det var jo ikke så mye du ble satt tilbake du heller da :)
Ja, vi er veldig heldige :D
Sa legen din noe om flere ul? Siden fosteret va mindre enn hva du hadde beregnet?

Jeg fikk time til ny ul om to uker, ble litt redd å bekymret når jeg kom hjem og begynte å tenke litt, er redd for at det skal være en feil med fosteret og at det ikke vil vokse noe særlig mer til neste ul eller at det ender i en sa, men de nok sikkert bare unødvendige bekymringer..:)

Nei, han tok målinger, og sa at alt så fint ut i forhold til hverandre og at det var lovende for at alt skulle gå bra. Jeg visste ikke når jeg hadde eggløsning, siden ikke babyen var planlagt - så jeg visste jo ikke nøyaktig dag jeg ble gravid heller. Bestevenninnen min ble også satt tilbake tre dager av han på tidlig ultralyd for litt siden, og alt så bra ut der også :) Så er ikke bekymret for det! Må ikke til flere UL, men kommer til å bestille en i uke 12 ca for å se at alt er bra :)

Nei, han tok målinger, og sa at alt så fint ut i forhold til hverandre og at det var lovende for at alt skulle gå bra. Jeg visste ikke når jeg hadde eggløsning, siden ikke babyen var planlagt - så jeg visste jo ikke nøyaktig dag jeg ble gravid heller. Bestevenninnen min ble også satt tilbake tre dager av han på tidlig ultralyd for litt siden, og alt så bra ut der også :) Så er ikke bekymret for det! Må ikke til flere UL, men kommer til å bestille en i uke 12 ca for å se at alt er bra :)
Okei, det var no godt å høre :)
Er greit å ta en ul i uke 12 ja, så har man litt kontroll og kan roe seg ned :)

Okei, det var no godt å høre :)
Er greit å ta en ul i uke 12 ja, så har man litt kontroll og kan roe seg ned :)

Ja, er fint med alt man kan roe seg ned med! Haha, man blir jo GAL av å Google og lese alt. Er jo ikke mulig å kose seg med graviditeten når man googler seg ihjel :p Huff. Håper det går bra for oss begge :) ❤️

Ja, er fint med alt man kan roe seg ned med! Haha, man blir jo GAL av å Google og lese alt. Er jo ikke mulig å kose seg med graviditeten når man googler seg ihjel :p Huff. Håper det går bra for oss begge :) ❤️
Haha, så godt å høre at det er likt for alle, har gått i google fella sjøl å blir så bekymra :p
Lurer på om jeg bare må kutte ut heile greia så sjela får ro ei lita stund :p
Det håper jeg åsså, skal bli så godt å komme til uke 12, DA kan man heldigvis senke skuldrene litt :D

Så herlig :D

Skal selv på tidlig ul på torsdag, trur jeg er rundt 6uker på vei da. Kjempe redd for at de ikke skal se noe bankende hjerte..

Haha, så godt å høre at det er likt for alle, har gått i google fella sjøl å blir så bekymra :p
Lurer på om jeg bare må kutte ut heile greia så sjela får ro ei lita stund :p
Det håper jeg åsså, skal bli så godt å komme til uke 12, DA kan man heldigvis senke skuldrene litt :D

Haha, ja. Livet hadde vært lettere uten Google :p Føler meg helt paranoid for minste lille ting, ikke likt meg i det hele tatt!! Skal prøve å roe ned googlingen fremover, og heller prøve å tenke positivt og at dette skal gå fint :) Uke 12 blir magisk :D ❤️

Gynekolog som eg var hos i dag, sa at det er vanskelig å måle så tidlig, så når baby str i forhold til plommesekk str er normal er det bra. Var litt liten her og i forhold til svanherskapets lengde, men hjertet slo og skulle bare følge mens termin enn så lenge. Når eg gikk med min sønn og ble eg satt tilbake noen dager på tidlig ul og frem litt igjen på oul, men han ble født på mens termin (legen sin beregning, min beregning tilsa en dag før termin) legens beregning var 13, min 14, oul 15 og tidlig ul 16

Back
Topp